پاورپوینت درباره بازاریابی بین المللی

- پاورپوینت درباره بازاریابی بین المللی

پاورپوینت درباره بازاریابی بین المللی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

 

دسته بندی: Powerpoint

 

نوع فایلppt (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد اسلاید: 15 اسلاید

 قسمتی از متن فایل دانلودی

فرایند بررسی و انتخاب بازارهای خارجی
شروع با جمع آوری اطلاعات مرتبط برای هر کشور
حذف کشورهایی که مطلوبیت کمتری دارند
تمرکز روی کشورهایی با بیشترین فرصت .

عوامل موثر بر انتخاب بازارهای بین المللی

اندازه و رشد بازار
شرایط سیاسی
رقابت
شباهت بازار
اندازه و رشد بازار
هرچه تقاضا برای محصول در کشور دیگر بیشتر باشد بازار آن کشور جذابیت بیشتری برای شرکت دارد .

سنجش اندازه و رشد بازار

شرایط سیاسی
شاخصهای ریسک سیاسی

رقابت
تعداد رقبا تعیین کننده نحوه رقابت و کیفیت کالا در یک کشور خاص ، میزان سود آوری و توان ورود به آن کشور
مهمترین دلیل مشکل بودن تعیین ساختار رقابتی دشوار بودن گردآوری اطلاعات .
منابع ثانویه جمع آوری اطلاعات در مورد ساختار رقابتی :
راهنمای فایندکس ( مرکز انتشار گزارشهای تحقیقی ایالت متحده و اروپا)
نمایندگان کشورها در سفارتخانه ها یا اتاقهای بازرگانی
شباهت بازار

شرکتهای صادرکننده به دلیل به حداقل رساندن ریسک در شرایط عدم اطمینان تمایل به انتخاب کشوری دارند که بازار آن با بازار محلی کشورش تشابه داشته باشد .
معیارهای شباهت عمدتاٌ به ساختار تولید ، حمل و نقل ، الگوی مصرف ، تجارت ، بهداشت و آموزش و پرورش مربوط می شود .

 

 

برای دانلود کلیک کنید