راهنمای جامع مقابله با کرونا با روشهای کارآمد از تغذیه و طب سنتی

- راهنمای جامع مقابله با کرونا با روشهای کارآمد از تغذیه و طب سنتی

راهنمای جامع مقابله با کرونا با روشهای کارآمد از تغذیه و طب سنتی

توی شرایطی که حتی واکسن هم نتونسته ایمنی کاملی برای مردم ایجاد کنه، چرا کسی نمیگه چه مواد غذایی سیستم ایمنی رو ضعیف میکنه؟ یا چرا چه مواد غذایی سیستم ایمنی رو تقویت میکنه؟ یعنی هیچ غذایی روی سیستم ایمنی تاثیر نمیذاره؟ یا شاید اینکه ما سیستم ایمنیمونو تقویت کنیم یا تضعیف، تفاوتی توی ابتلا به کرونا نداره؟ یعنی هیچ ویتامین یا ریز مغذی نیست که بتونه به سیستم ایمنی کمک کنه نذاره کرونا وارد بدن بشه؟ یا اگه وارد شده نذاره شخص بیمار بشه؟ اگه نیست پس چرا بعضیا میشن ناقل بی علامت؟ بدن اونا چجوریه که کرونا نمیگیرن؟ یا چجوریه که اگه میگیرن هم مریض نمیشن و فقط ناقلن و بقیه رو به فنا میدن؟

جدی تا حالا از خودتون پرسیدین چرا کرونا بعضی ها رو مریض میکنه و بعضی دیگه میشن ناقل بی علامت؟ یعنی هیچ تاثیری بر بدن اونها نمیذاره! آیا شرایط بدنی ناقلان بی علامت چجوریه که کرونا نمیتونه اونها رو مریض کنه؟ یه سری از ریز مغذی ها و ویتامین ها هست که اتفاقا بسیار هم در دسترس همه هست ولی اکثرمون نمیدونیم اینا چی هستن و چقدر روی سیستم ایمنی ما تاثیر میذارن. از طرف دیگه بعضی از موارد غذایی که هر روز میخوریم تاثیرات مخرف باورنکردنی و شدیدی روی سیستم ایمنی ما میذارن که صرفا حذف اونا خودش قدم بزرگی در جهت پیشگیری و درمان بیماری هاست از جمله کرونا.

بعضی از آدما هم، به طور متوسط یک چهارم همه ی انسانها، هستن که به طور طبیعی و بدون اینکه رعایتی بکنن، به لحاظ مزاجی توی شرایطی هستن که کرونا نمیگیرن ولی بقیه میتونن با رعایت نکاتی کوتاه و ظریف، خودشون رو توی اون شرایط قرار بدن و از کرونا در امان باشن. که موضوع این راهنما هم همینه که چه کار باید بکنیم که در شرایط خاص مختلف کرونا نگیریم؟ با من همراه باشید.

از زمان انتشار این فایل تا کنون افراد زیادی با استفاده از این راهکارها تونستن بر کرونا غلبه کنن و خوشبختانه خودشون رو نجات بدن. تا قبل از این، تنها راه دسترسی به این فایل، فقط پیج اینستاگرامم به آدرس sina.ashja بود ولی تصمیم گرفتم اونو توی فضای وب هم منتشر کنم تا افراد بیشتری بتونن استفاده بکنن. هزینه ی دانلودش رو بسیار ناچیز درنظر گرفتن که هر کسی بتونه دانلود کنه و اگه برای کسی بفرستین هیچ مشکلی نداره و من خوشحال هم میشم. چون قصدم از انتشار این فایل اصلا پول نبوده و نیست. بنابراین اگر محتویات این فایل به دردتون خورد حتما اون رو برای دیگران هم بفرستین. یادمون نره که همه توی یه کشتی نشستیم.

برای دانلود کلیک کنید