دانلود رام Xiaomi Mi 4 رایگان | رام رسمی شیائومی Mi4

- دانلود رام Xiaomi Mi 4 رایگان | رام رسمی شیائومی Mi4

دانلود رام Xiaomi Mi 4 رایگان | رام رسمی شیائومی Mi4

نام دستگاه
Device NameXiaomi

مدل دستگاه

ModelXiaomi Mi 4

شماره ساخت

Build Number9.5.7.0.MXDMIFA

تاریخ انتشار

Date of Release2017

منطقه

Regionجهانی

نسخه اندروید

Android Version6.0

زبان فارسی

Persian languageدارد

حجم

Size 770 MB

 

download rom xiaomi mi 4 | xiaomi mi4 firmware | دانلود فایل فلش و رام رسمی شیائومی Mi4 | دانلود رام Xiaomi Mi 4


اگرچه کاربرانی که به دنبال دانلود رام رسمی شیائومی هستند نسبت به کاربران برندهایی همچون سامسونگ و هواوی کمترند اما سایت دانلودرام برای این دسته از هموطنان عزیز نیز ارزش و احترام قائل است و لذا تصمیم گرفتیم تا به مرور، فریمور مربوط به دستگاه هایXiaomi را نیز جهت دانلود بر روی سرورهای دانلودرام قرار دهیم. برای شروع، در این پست با ارائه لینک دانلود رام Xiaomi Mi 4 که از محبوب ترین گوشیهای برند شیائومی در ایران است در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. آخرین و جدیدترین فریموری که برای این اسمارتفون رلیز شده همان رام با اندروید ۶ است و لذا رام اندروید ۷ برای Mi 4 هرگز منتشر نشده و نخواهد شد. در ادامه میتوانید برای دانلود رام رسمی شیائومی Mi4 با اندروید۶ بصورت کاملاً رایگان اقدام بفرمائید.

آموزش نصب رام و فلش شیائومی Mi4

بعد از دانلود رام Xiaomi Mi 4 از لینک زیر، آنرا اکسترکت کنید؛ سپس فایل بدست آمده که بصورت zip خواهد بود را به داخل پوشه downloaded_rom در حافظه داخلی گوشی منتقل کنید (این پوشه را خودتان بسازید و رام را به درون آن ببرید).

حالا به تنظیمات/Setting گوشی بروید و گزینه درباره گوشی/About Phone را انتخاب کنید؛ در نهایت به بخش System Update رفته و مطابق تصویر زیر عمل کنید تا فرآیند نصب رام شیائومی Mi4 شروع شود :

برای دانلود کلیک کنید