پروژه مسکونی طرح 5 به صورت کامل و آماده ارائه

- پروژه مسکونی طرح 5 به صورت کامل و آماده ارائه

پروژه مسکونی طرح 5 به صورت کامل و آماده ارائه

در این مطلب از فروشگاه معماری آرک پروژه ، به ارائه پروژه خانه مسکونی طرح 5، پروژه ای کامل و بی نظیر را با تمامی امکانات برای دانلود ارائه نموده ایم.تمام سعی ما بر آن بوده که یک پروژه مسکونی کامل و در عین حال بسیار با کیفیت را به شما عزیزان ارائه نماییم. شما دوستان می توانید از این پروژه برای ارائه طرح خود یا از آن برای طراحی خود،استفاده نمایید.نمونه های بیشتر پروژه طرح های معماری را در آرک پروژه جستجو کنید.

مجتمع مسکونی جزو پروژه های پرطرفدار برای درس طرح نهایی یا طرح 5 می باشد . این پروژه دارای چالش های طراحی زیادی برای دانشجویان معماری می باشد. رعایت تراکم و زیربنا ، محاسبه تعداد طبقات لازم برای بلوک های مجتمع مسکونی ، جانمایی صحیح بلوک ها از نظر بهره گیری مناسب از شرایط اقلیمی ، جانمایی فضاهای جانبی و خدماتی و… در سایت مجموعه جزو چالش‌های این طراحی می باشد .

 

در پروژه حال حاضر ما ، تمامی شرایط و چالش های بالا در نظر گرفته شده و تحلیل سایت این مجموعه به دقت و با بررسی عوامل اقلیمی موافق و مخالف محیطی انجام شده است .

محتویات پروژه کامل مجتمع مسکونی ویژه طرح 5

  • سایت پلان 
  • پلان های معماری
  • نماها
  • برش ها
  • سه بعدی حرفه ای
  • پرسپکتیو داخلی 
  • پوستر نهایی

 

این مجموعه در زمینی به شکل مربع طراحی شده است. تعداد بلوک های این سایت 10 بلوک میباشد. فضای سبز، دسترسی ها و تعداد پارکینگ مورد نیاز برای هر کدام از این بلوک ها طبق استاندارد در نظر گرفته شده است. فضای بازی کودکان از جمله زمین فوتبالو ..، پارکینگ اختصاصی مجموعه ، مسیردوچرخه و اسکیت، هایپرمارکت، فضای گردهمایی ، فضای مناسب سالمندان و آبنما بخش های تشکیل دهنده این سایت هستند.

در پلان مجتمع مسکونی طرح 5 طراحی شریان های داخلی این مجموعه به نحو مناسبی انجام شده است تا هیچگونه تداخل حرکتی و ترافیکی در داخل مجموعه پدید نیاید و به خیابان‌های اصلی اطراف مجموعه دسترسی کامل داشته باشد .

 

برای دانلود کلیک کنید