پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی

- پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین  دربازاریابی

پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی

فرمت فایل: ppt

تعداد اسلاید: 93 اسلاید

قابلیت ویرایش: دارد

تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید.

قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده:

عنوان درس:
سمینار در مسائل بازاریابی

چالشهای اساسی بازاریابی

Øنسل نوین خریداران با ویژگیها ، انتظارات و رفتارهارهای متفاوت

Ø

Øکاهش اثر بخشی عوامل ارتباطی وتبلیغات

Øحساس شدن صاحبان و مدیران ارشد و مالی بنگاه ها به هزینه های بازاریابی و بازدهی و بهره وری بازاریابی

پدیده های نوین در بازاریابی

ایده های نوین بازاریابی

2-رویکردهای جدید آمیزه بازاریابی
ویژگیهای عناصر آمیزه بازاریابی
محصول
قیمت
توزیع
ترویج

آمیزه عناصر بازاریابی

 

3-بازاریابی چند کانالی 
MULTICHANNLE  MARKETING

qنوعی بازاریابی است که برای دستیابی به مشتریان احتمالی و سهم بازار خود ازانواع کانالهای بازاریابی استفاده می کند.

qتحقیقات ثابت کرده است که استراتژی بازاریابی چند کانالی موثرتر از استراتژی بازاریابی یک کانالی است.

 

سوالات مهم در بازاریابی تجربه:

Øمشتری شما کیست و چه چیزی برایش مهم است؟

Øچه تجربه ای می خواهید برایش بوجود بیاورید؟

Øچگونه می خواهید این تجربه را سازمان داده و گسترش دهید؟

Øازچه نوع کانالها و عوامل ارتباطی برای خلق تجربه استفاده می کنید؟

 

1-بازاریابی فراگیر  HOLISTIC MARKETING

بازارگرائی همگانی و یکپارچه

نگاهی فراگیر به مشتریان، شایستگی ممتازوشبکه همکاری

  شناسایی فضای بازار ،فرصتها و الزامات

  استفاده از نرم افزارهای مناسب

   ( TRM , ERP,  SCM)

 

6- بازاریابی موازی    PARALLEL  MARKETING

بازاریابی پارتیزانی و نامنظم

بازاریابی ویروسی ،شبکه ای و چندسطحی

درخواستی و سفارشی

الکترونیک و اینترنت

بین المللی و جهانی

بازاریابی عاطفی

 

„MEASURE MEASURE MEASURE
اندازه گیری، اندازه گیری، اندازه گیری

مراقب باشید که  عملکرد بازاریابی وفروش خود را از طریق معیارهای گوناگون اندازه گیری کرده وشاخص ها را  پیگیری کنید.

توجه داشته باشید که:

48% از بازاریابان  تنها یکبار به مشتری مراجعه می کنند.

25% از بازاریابان  فقط دو بار به مشتری مراجعه می کنند.

12% از بازاریابان فقط سه باربه مشتری مراجعه  می کنند.

فقط وفقط 15% از بازاریابان بیش از سه بار به مشتری مراجعه می کنند.

 

استراتژی بازاریابی چابک
 AGILE MARKETING STRATEGY

دیده بانی و جستارگرائی دائمی و هُشیارانه تحولات در محیط متلاطم وغیرقابل پیش بینی وشناسائی زود هنگام ودرست فرصتها ونیازهای جدید وپاسخگوئی به آنها با واکنش چابک و چالاک

 

استراتژی بازاریابی ناب:
LEAN MARKETING STRATEGY

پیشگیری وپاک سازی پایدار بازاریابی وفروش از عوامل بازدارنده،کند کننده،زیانبار، بی ارزش،غیرمفید وضایعات و اتلاف ها جهت ارزش آفرینی برای مشتریان

 

   هدف :  

حذف زوائد در سیستم های بازاریابی ، افزایش ارزش برای مشتری و بهبود عملکرد بازاریابی است.

 

استراتژی بازاریابی نادیدنی
INVISIBLE MARKETING STRATEGY

تشخیص وتجهیز انواع نیازها ،فرصت ها ،تقاضاها ،دارائی ها ،سرمایه ها ومنابع پنهان مادی ومعنوی بازاریابی وفروش واستفاده درست از آنها بعنوان مزیت های رقابتی آینده وتقویت قابلیت ها  ومزیت های موجود

 

استراتژی بازاریابی ارزشی
VALUED-BASED MARKETING STRATEGY

کشف،تأمین،ارائه وتقویت ارزش های مورد نظر ومطلوب مشتریان برای پاسخگوئی به انتظارات در شرایط رقابت وارتباطی پایدار وارزشمند با مشتریان وذینفعان

 

ده پیشنهاد بازاریابی موفق:(کاتلر)

8-ساخت مارک های قوی با استفاده از ابزارهای ارتباطی

و تدریجی

9-ایجاد روحیه کار گروهی و رهبری بازاریابی و بخش های مختلف شرکت

 

پدیده های نوین در بازاریابی

برای دانلود کلیک کنید