نقشه آفلاین OSM ایران 2021 بزرگنمایی 22x

- نقشه آفلاین OSM ایران 2021 بزرگنمایی  22x

نقشه آفلاین OSM ایران 2021 بزرگنمایی 22x

   نقشه آفلاین OSM ایران

بروزرسانی نقشه: 1399/12/15 (بزرگنمایی  22x )

 

اگر اهل گشت و گذار هستید و یا به بازدید از مکان های مختلف علاقه ‌مند می باشید، حتما از اهمیت به همراه داشتن یک نقشه مانند نقشه آفلاین OSM ایران مطلع هستید. این روز‌ها کمتر کسی را می توان یافت که با پرس و جو به دنبال یافت آدرس مکانی باشد. با پیشرفت فناوری، روش های سنتی و قدیمی جای خود را به روش های مدرن امروزی داده‌اند.

امروزه کاربران می‌توانند تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود به راحتی به نقشه شهرها و راه های ایران دسترسی داشته باشند. نقشه آفلاین OSM ایران راه ها و جاده ها را به خوبی نمایش داده و شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی می کند.

اما برای استفاده از این نقشه ها نیازمند دسترسی به اینترنت هستید که شاید از لحاظ هزینه بالا و ضریب پایین پوشش اینترنت در کشورمان مقرون به صرفه نباشد. اینجاست که یک نقشه آفلاین حلال مشکلات خواهد بود. با استفاده از نقشه آفلاین ایران شما می توانید با استفاده از GPS گوشی به سادگی مکان های مورد نظر را یافته و طی طریق نمایید. 

اگر دنبال یک نقشه با حجم کم و زوم بالا می گردید نقشه آفلاین OSM ایران بهترین گزینه است.

نقشه Open Street Map به اندازه نقشه گوگل مپ از لحاظ جزییات و پوشش شهر ها کامل نیست ولی چون به صورت Vector-Based هست توانسته بیشترین زوم (زوم 22) با کمترین حجم (حدود یک گیگابایت) را در اختیار شما قرار دهد.

اکنون شما می توانید نقشه آفلاین OSM ایران را به‌همراه نقشه راه ها و شهرها و مسیرهای اصلی و فرعی داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق یک اپلیکیشن و GPS گوشی، مکان های مورد نظر خود را جستجو و مسیریابی نمایید.

 

توضیحات:

* لطفا راهنمای فارسی را از اینجا دانلود کنید.

* جهت ارتباط و تماس با ما به اینجا بیایید.

* آموزش ها و فایل های مورد نیاز را در اینجا مشاهده کنید.

* فرمت نقشه آفلاین OSM ایران map. است.

* حجم نقشه آفلاین OSM ایران حدود 1.18 گیگابایت است.

برای دانلود کلیک کنید