نظام آموزشی کشور های مختلف

- نظام آموزشی کشور های مختلف

نظام آموزشی کشور های مختلف

نظام آموزشی کشور های مختلف 

نظام آموزشی کشورهای مختلف

اصلاحات در نظام آموزشی فرانسه

 

 سال جدید تحصیلی فرانسه با ورود ۱۲میلیون و ۶۸هزار و ۲۰۰دانش آموز از سه شنبه گذشته آغاز شد.این دانش آموزان در ۶۷هزار و ۷۷مدرسه زیر نظر ۸۷۸هزار و ۹۴۷معلم، تحصیلات خود را پی می گیرند.

 

ساختار آموزشی کشوراندونزی

 

طول دوره آموزش پیش دبستانی1/ 2سال است که ازسن 4سالگی آغاز گردیده و تا سن6سالگی به طول می انجامد. این مقطع آموزشی در زمره آموزش رسمی و رایگان بوده اما گذراندن آن برای کودکان اجباری نمی باشد. طبق آمارسال 1994،نسبت مربیان به کودکان در مراکز آموزش پیش دبستانی به نسبت 9/ 16است.این آموزش مبنایی است برای ….

 

 

نظام آموزشی در انگلستان

 

آموزش پیش دبستانی در کشور انگلستان در مهدهای کودک و مدارس آمادگی به کودکان رده های سنی 4-2 سال ارائه می گردد.با وجودی که آموزش کودکان انگلیسی تا سن 5 سالگی اجباری نمی باشد، با این حال بالغ بر 96 درصد از کودکان رده های سنی 4 سال و بالاتر در مراکز آموزشی پیش دبستانی ثبت نام می نمایند.

 

 

ساختار نظام آموزشی در فرانسه

 

حضور در دوره‌های آموزش پیش دبستانی در کشور فرانسه  اختیاری و رایگان بوده وبه منظور آموزش کودکان رده های سنی 5-2 سال در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است آندسته از  کودکانی که تا روز اول سال تحصیلی مدارس به سن 2 سالگی رسیده باشند، مورد پذیرش واقع می‌گردند اقداماتی نیز در خصوص اولویت احداث  مدارس مذکور در نواحی محروم اجتماعی کشور صورت گرفته است.

 

 

بر اساس ایده کنفسیوس بىن فعالیت سیاسى و آموزش و پروش رابطه متقابل وجود داشته و یکى از تزهاى اصلى مىباشد. در سال ۱۹۱۲ دولت سون یات سن قوانین حاکم بر آموزش و پروش در دوران امپراطورى را منسوخ کرده و سیستم جدیدى که از مدل ژاپنى نشأت گرفته بود توسط وزیر آموزش و پرورش تحصیلکرده آلمان جایگزین شد.

 

 

 

شرح فایل :

  این فایل شامله 15 فایل ساختار نظام آموزشی کشورهای : فرانسه ، اندونزی ، انگلستان ، پاکستان ، چین ،

روسیه ، ژاپن ، سوئد و هند می باشد.

 

جزئیات فایل دریافتی شما :

عنوان : ساختار نظام آموزشی کشور های مختلف 

فرمت : ورد قابل ویرایش و پرینت 

تعداد صفحات :  14و 15و 31و 8 و ….

 

نظام آموزشی کشور های مختلف 

 

برای دانلود کلیک کنید