مدیریت عوامل استرس زا در محیط کاری کارکنان PPT

- مدیریت  عوامل استرس زا  در محيط كاري كاركنان PPT

مدیریت عوامل استرس زا در محیط کاری کارکنان PPT

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت مدیریت  عوامل استرس زا  در محیط کاری کارکنان

فرمت : PPT

حجم : 1.1 مگابایت

تعداد اسلاید : 35

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

  • مقدمه
  • اهمیت موضوع یا ضرورت تحقیق
  • مفهوم استرس
  • نگرشهای مربوط به استرس
  • ماهیت فشارهای عصبی
  • شخصیت و فشارهای عصبی
  • عوامل استرس زا
  • نشانه ها، عوارض و پیامدهای استرس
  • نشانه های فرسودگی شغلی ناشی از استرس
  • چگونگی عملکرد استرس
  • عملکرد شغلی و رابطه آن  با فشار های عصبی
  • مدیریت استرس

 

استرس یا تنیدگی تا آن اندازه از اهمیت برخوردار میباشد که آن را بیماری قرن حاضر دانسته اند.

شاید تصور بر این باشد که استرس، با شرایطی مثل زلزله، جنگ، بلایای طبیعی و دیگر مصائب بزرگ ارتباط داشته باشد ولی امروزه ثابت شده است که یک مشاجره کوچک یا ماندن در یک صف یا جا گذاشتن وسایل کار در منزل و یا حتی مسائل به ظاهر کم اهمیت تر نیز میتوانند عامل استرس باشند و حتی گاهی مجموع این تنش های جزئی، میتواند آسیب زننده تر از از استرس های عمده ذکر شده در بالا باشد.

در این مجموعه تلاش شده است تا موضوع استرس شغلی کارکنان از زاویه های مختلف از جمله مفاهیم مربوط به استرس شغلی, نگرشهای مربوط به استرس, ماهیت فشارهای عصبی و روانی, شخصیت و فشارهای عصبی و روانی, عوامل ایجاد استرس در محیط سازمانی, نشانه ها، عوارض و پیامدهای استرس, چگونگی عملکرد استرس, نظریه های مربوط به عملکرد شغلی و رابطه آن  با فشار های عصبی و روانی, مدیریت استرس, مورد بررسی قرار گیرد.

برای دانلود کلیک کنید