مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک، رقابت، استراتژی

دانلود فایل

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک، رقابت، استراتژی


توضیحات: 9 صفحه فارسی (word)-

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

 

خلاصه ای از کار:

برنامه ریزی استراتژیک

برنامه ریزی استراتژیک برخورد نظام یافته با یک وظیفه بزرگ و یک مسوولیت روزافزون در قلمرو مدیریت عمومی است تا به نحوی که موفقیت مستدام موسسه را تضمین و از پیشامدهای ناگهانی پیشگیری کند، شرکت را با بستر حرکت خود (محیط) ارتباط دهد. برنامه ریزی استراتژیک، هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه­ای چندگانه که سازمان را قادر می سازد به هدف های بلندمدت خود دست یابد، تعریف شده است. همان گونه که از این تعریف استنباط می شود در برنامه ریزی استراتژیک برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تاکید می شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی، تولید، تحقیق و توسعه و سیستم های اطلاعات رایانه ای. فرایند برنامه ریزی استراتژیک در برگیرنده سه مرحله می شود: تدوین استراتژی، اجرای استراتژی و ارزیابی استراتژی (آرمسترانگ و کاتلر، 1386).

……..

– استراتژی

استراتژی ها، ابزاری هستند که شرکت می تواند……..

– فسلفه استراتژی

…..

– اصول و قواعد رقابت:

………

– مدل های تدوین استراتژی

مدل فیلیپس برای تدوین استراتژی منابع انسانی

….

مدل LENS

….

مدل نقاط مرجع استراتژیک

……

مدل مدیریت استراتژیک مزیت کارکنان (تئوری سیستم‌ها)

……

مدل مبتنی بر فرهنگ سازمانی

….

…..

منابع:

آرمسترانگ، گری و فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم). ناشر: جهان نو – ، .1386.

غفاریان، وفا و کیانی، غلامرضا. 1380. برنامه ریزی استراتژیک فرصت استراتژی پارادایم. تهران: نشر فرا.

……..

………….

 

دانلود فایل