تکنیک فوق العاده شناسایی باورهای مخرب ذهنی با کتاب تجسم هدفگرا – نسخه pdf

- تکنیک فوق العاده شناسایی باورهای مخرب ذهنی با کتاب تجسم هدفگرا - نسخه  pdf

تکنیک فوق العاده شناسایی باورهای مخرب ذهنی با کتاب تجسم هدفگرا – نسخه pdf

برترین تکنیک شناسایی باورهای مخرب ذهنی با کتاب تجسم هدفگرا قدرت شگفت آور تجسم در دستان توست. به شرط آن‌که این قدرت ذهنی را باور کنی و بتوانی از آن به نفع خود استفاده کنی.

 

 

 

کتاب تجسم هدفگرا – نسخه pdf
به‌کارگیری برترین تکنیکِ شناسایی باور‌های مخرب

 

نویسنده: رضا فرسـادپور

محقق و مدرس مهارت‌ های توسعه فردی مبتنی بر علوم ذهنی
مدیر رسانه آموزشـی و انگیزشـی ذهنوین

  • شماره کتابشناسی ملی: ٧۴٢٩۶٣۴
  • شابک: ۰-۴۷-۶۵۶۸-۶۲۲-۹۷۸
  • ناشر: انتشارات پیک مشاور
  • تعداد صفحه نسخه فیزیکی : ۱۶۰ صفحه
  • تعداد صفحه نسخه الکترونیکی: ۱۳۴ صفحه (کامل)
  • قیمت نسخه فیزیکی: ۴۲۰۰۰ تومان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

« دارای مجوز انتشار، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی »

 

برای باز کردن فایل به برنامه pdf reader نیاز دارید. قابل اجرا در گوشی همراه و لپ‌تاپ و…
من به فکر چشمان شما نیز هستم.???? لطفا برای مطالعه فایل کتاب در گوشی، برنامه زیر را دانلود و استفاده کنید و در قسمت بالای برنامه حالت شب ???? را هنگام مطالعه انتخاب کنید، تا چشمان‌تان خسته و اذیت نشود. و براحتی بتوانید مطالعه کنید.

دانلود مستقیم برنامه کتابخوان اندروید 

 

 

 

 

 

هدیه مخصوص کاربر گرامی

۲۰ صفحه‌ی اول کتاب تجسم هدفگرا،     به عنوان هدیه    برای شما دوست عزیز

برای آگاهی از محتوای کتاب تجسم هدفگرا – شامل:

???? فهرست مطالب 
???? پیشگفتار 
???? فصل اول

❤️ کتابی که دید جدیدی به شما می‌دهد ❤️
تحقق خواسته‌ها در همین نزدیکی‌ست، به شرط اینکه متفاوت از قبل فکر کنیم، و متفاوت از قبل عمل کنیم. و این تغییر، فقط با تغییر ذهن و عملکرد امکان پذیر است و نتایج جدید پدیدار می‌شود.

      ۲۰ صفحه از کتاب را از اینجا به رایگان دانلود کنید    

لینک دوم کمکی دانلود مستقیم 

 

 

 

 

 

    فهرست کوتاه فصل‌های کتاب تجسم هدفگرا    

فصل اول
چگونگی شکل‌گیری خواسته‌‌‌ها
اهمیتِ داشتنِ هدف
فصل دوم
اهمیت باور‌‌ها در رسیدن به خواسته‌‌‌ها
فصل سوم
باور‌‌های مخرب ذهنی
دلایل اصلی‌ نرسیدن به خواسته‌‌‌ها
فصل چهارم
تجسم چیست؟
قدرت شگرف نیرو‌‌‌های ذهنی
فصل پنجم
شرایط تجسم
چگونگی تجسم
فصل ششم
هنر تجسم
کاربردی‌ترین راهکارِ شناسایی باور‌‌های مخربِ ذهنی
جریان احساسات و سؤالات مهم در تجسم
فصل هفتم
فرآیند اصلاح باور‌‌های مخرب
تکنیک‌‌‌های هماهنگ شدن با خواسته
فصل هشتم
هدایت بعد از روند تجسمات
فصل نهم
تمرینات تجسمی سلامتی، ثروت، شکرگزاری و…
تمرینات تقویت تجسم

 

 

تجسم هدفگرا

به‌کارگیری برترین تکنیکِ شناسایی باور‌های مخرب

“ تجسم، نقطه‌ی آزادیِ ذهنِ ماست ”

قدرت شگفت آور تجسم در دستان توست. به شرط آن‌که این قدرت ذهنی را باور کنی و بتوانی از آن به نفع خود استفاده کنی. متاسفانه اغلب ما به اشتباه از این قدرت در جهت ناخواسته‌های زندگی خود استفاده می‌کنیم. ما همیشه به خواسته‌هایی می‌رسیم که در مورد آن‌ها، باورهای مخرب کمتری در ذهن ما وجود دارد. کتابی که در دست دارید، در مورد یادگیری تا بکارگیری تکنیک تجسم برای پیدا کردن باورهای محدودکننده‌ی ذهنی و شناسایی باورهای مخرب ذهنی است. از آنجایی که در تجسم می‌توانیم با خواسته‌هایمان در لحظه‌ی حال دیدار داشته باشیم و خودمان را بسنجیم، می‌توانیم از این تکنیک برای راحت‌تر پیدا کردن باورهای ذهنی استفاده کنیم. این کتاب مراحل استفاده‌ی آگاهانه و درست از این قدرت را آموزش می‌دهد و به شما درک درستی از قانون خلق خواسته‌ها می‌دهد.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

   سوالاتی که در کتاب پاسخ داده خواهند شد   

 

جواب سوال‌هایی که به طور حتم در کتاب تجسم هدفگرا دریافت می‌کنید که حلقه گمشده تمام کتاب‌های موفقیت و روانشناسی‌ای است که تابحال آنها را خوانده‌ام. این سوالات به شرح زیر است:

  • آیا تجسم واقعا موثر است؟
  • آیا ذهن ما قدرتمند است؟ و ما توانایی خلق خواسته‌های خود را داریم؟
  • آیا همه آرزوها و اهداف دست یافتنی هستد؟
  • چگونه باید ذهنیت تکاملی را در خود پرورش بدهیم؟
  • باورهای بنیادین، برای رسیدن به هر هدفی چه باورهایی هستند؟
  • چرا باید درمورد اهداف و خواسته‌های خود، به وضوح برسیم؟
  • اشتباهات رایج در هدف‌گذاری چه چیزهایی هستند؟
  • آیا سرنوشت تو اینگونه از قبل نوشته شده است یا تو بر تغییر آن توانا هستی؟
  • مفهوم واقعی عبارت کائنات چیست؟
  • فرکانس‌های ما چه چیزی را در زندگی ما تعیین می‌کنند؟
  • چطور به طور کاربردی و عملی از راز کائنات در زندگی استفاده ببریم و زندگی خودمان را تغییر بدهیم؟
  • چطور می‌توانیم نیروی کائنات رو در زندگی با خودمون همراه کنیم؟
  • باورهای مخرب چگونه باعث عدم دستیابی ما به آرزوهایمان می‌شوند؟
  • مفهوم دقیق ایمان چیست؟
  • اصل هدایت در قرآن به چه معناست و شرط دریافت این هدایت‌ها چیست؟
  • چگونه این هدایت‌های الهی را دریافت کنیم؟
  • چگونه عملگرا باشیم و به هدایت‌های الهی عمل کنیم؟
  • مراقبه و تمرینات روزانه تجسم، چگونه ذهن ما را آماده دریافت الهامات می‌کند؟
  • چگونه عملگرا باشیم و به هدایت‌های الهی عمل کنیم؟
  • احساسات درونی، چه نقشی در تجسمات ما دارند؟
  • شناسایی باورهای مخرب ذهنی چه کمکی به ما می‌کند؟
  • چگونه با تجسم می‌توانیم، باورهای مخرب خود را شناسایی کنیم؟
  • فعالیت فیزیکی مهم است یا فقط کار بر روی ذهنمان؟
  • باورهای ما چطور ذهن‌مان را برنامه ریزی می‌کند؟
  • این برنامه‌ریزی، به چه شکل اتفاقات زندگی‌مان را رقم می‌زند؟
  • چطور می‌توانیم این برنامه ریزی را در جهت خلق خواسته‌ها تغییر بدهیم؟

باید بدانی به طور حتم، دانستان جواب این سوالات بنیادین، تو را در زندگی چندین درجه رشد می‌دهد و عیار تو را بالا می‌برد و همچنین تو را شایسته دریافت نعمات الهی می‌کند. زیرا آگاهی تو، ذهن تو را تغییر می‌دهد و نگرش تو را، نسبت به مسائل زندگی تغییر می‌دهد. و ابزاری است در دست تو که بتوانی دیگر مانند سابق فکر نکنی. و این یک گام اساسی و بنیادی در راستای رسیدن تو به اهدافت است.

 

 

رضا فرسادپور – نویسنده کتاب تجسم هدفگرا

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حلقه گمشده تمام کتاب‌های موفقیت و روانشناسی‌ای است که تابحال آنها را خوانده‌ام، در کتاب تجسم هدفگرا بیان شده است. نتیجه‌ی رسیدن به این حدّ از تشخیص‌، و درک توانایی درونیمان «احساسِ خالق بودن و داشتنِ کنترل آگاهانه بر اتفاقات زندگی‌مان» یعنی بالاترین حدّ از توانایی یک انسان است.
باید بدانی به طور حتم، دانستان جواب این سوالات بنیادین، و شناسایی باورهای مخرب، تو را در زندگی چندین درجه رشد می‌دهد و عیار تو را بالا می‌برد و همچنین تو را شایسته دریافت نعمات الهی می‌کند. زیرا آگاهی تو، ذهن تو را و همچنین نگرش تو را نسبت به مسائل مختلف زندگی تغییر می‌دهد و ابزاری است در دست تو که بتوانی دیگر مانند سابق فکر نکنی و مانند سابق عمل نکنی. و اطمینان داشته باش، این یک گام اساسی و بنیادی در راستای رسیدن تو به اهدافت است.
کتابی که پیش رو دارید حاصل مطالعه ده‌ها کتاب در زمینه موفقیت فردی است. پیدایش حلقه‌ی گمشده‌ای که در این کتاب‌ها، ذهن مرا به شدت به خود مشغول کرد. همیشه با خود میگفتم، اگر بنا بر گفته‌ی این کتاب‌ها باشد، منی که بیش از ۶ سال است که دنبال این مباحث هستم، باید تغییری بزرگ در زندگیم ایجاد می‌شد. البته تا حدی در زندگی بهتر من و نگرش بهتر من نقش داشتند. اما همیشه یک مورد بود که در ذهن من به مانند حلقه‌ گمشده‌ای بود که دو طرف زنجیره افکارم را به هم وصل نمی‌کرد. کتابهای زیادی مطالعه کرده‌ام، اما نتوانستم این حلقه‌ی گمشده را پیدا کنم. کتاب‌ها به من می‌گفتند به هر آنچه که فکر کنی، می‌توانی به آن برسی. اما آیا واقعا چنین است؟ پس چرا خیلی از افراد به خواسته‌های خود نمی‌رسند. مگر می‌شود فردی به چیزی به جز خواسته هایش فکر کند. پس باید به همه آنچه که تصور می‌کند، برسد.
من همیشه دفترچه‌ای دارم که تمام آموخته هایم را در آن به صورت نکته‌ای مکتوب می‌کنم. یک روز به طرز عجیبی متوجه یک آگاهی عجیب شدم. فهمیدم که خیلی از این نکاتی که نوشته شده، اصلا از قبل به آن فکر نکرده‌ام. و در لحظه به ذهنم رسیده و برداشت خودم را در مورد آن موضوع یادداشت کرده‌ام. و هیچ پیش زمینه‌ای از آن‌ها نداشته‌ام.
بعدها متوجه یک موضوع شگرفت در مورد حقیقت وجودی انسان، و ارتباط معنوی و ناگسستنی انسان با خدای خود شدم. گویی که این حس همواره از قبل ترها با من بوده است و من آن را به این وضوح  نمیشناختم.
بعد‌ها درک کردم خدا با کلام احساس لحظه‌ای انسان، هر لحظه با وی همواره سخن می‌گوید. اما این که این سخنان را چقدر جدی می‌گیریم و اصلا آن را می‌شنویم یا نه، کاملا بستگی به بیداری معنوی ما دارد که آیا اصلا باور داریم که همچین موضوعی از پایه و اساس وجود دارد، یا خیر. آیا من قادر هستم که این صدا‌ها را بشنوم یا خیر. آیا لایق دریافت این گفتگوها هستم یا خیر.
متوجه نیروی عظیمی‌در قلبم شدم. و آن نیروی عشق نسبت به خداوند بود. خدایی که هر لحظه بر انسان، خیر و شرش را به وی می‌گوید.
آیا تابحال کتابی را که در حوزه موفقیت خوانده‌ای، به مرحله عمل رسانده ای؟
این کتاب به هیچ عنوان زندگی تو را تغییر نخواهد داد. به هیچ عنوان بر این باور نیستم که یک کتاب به راستی بتواند زندگی فردی را از اساس تغییر دهد.
اگر با این دید به سراغ این کتاب و یا هر کتاب دیگری بروی، باید بگویم که اصل تغییر را به درستی درک نکرده‌اید.
به شدت از این عناوین که برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده می‌شود بیزارم.

  • ۲۶ نکته اساسی برای تحول در زندگی مالی
  • با این ۳ کار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثروتمند شو
  • برترین کتاب موفقیت سال را بخوان
  • با این تکنیک شگفت‌آور، ثروت خود را چند برابر کن
  • و…

و باید بگویم متاسفانه، کم هم نیستند رسانه‌هایی که به این شکل در حال رشد هستند. و دلیل اینکه با این شدت، زیاد هستند هم این است که صد البته مخاطب خود را دارند. افرادی که دنبال راه حل‌های یک‌شبه هستند، و ناآگاه به قانون توانگری و شایستگی‌ها هستند. و اغلب وقت ارزشمند خود را صرف این رسانه‌ها می‌کنند.
اما از شما عزیز و فرهیخته‌ای که در حال مطالعه این صفحه هستی تقاضا دارم، قبل از شروع این کتاب به درستی مفهوم این صحبت را درک بکنی، تا دچار سوتفاهم و فهم ناقص مطلب نشوی.
کتابها فقط به تو نقطه عطفی در زندگی می‌دهند. یک دیدگاه جدید به تو می‌دهند که آن دیدگاه‌، تو را وارد مسیری می‌کند که رفتن در این مسیر و رشد کردن و پیشرفت کاملا بستگی به شخص تو و عملکرد شخص تو دارد. از ذهنت بیرون کن که موفقیت یک‌شبه اتفاق می‌افتد.
همه چیز در زندگی تو، تحت مسئولیت تو و تحت تاثیر انتخاب‌های آگاهانه و یا ناآگاهانه تو قرار دارد. این تو هستی که تصمیم می‌گیری که مسیر را جدی بگیری و ادامه دهی و شکی در دل راه ندهی. یا آن کتاب و آن نقطه عطف را رها کنی.
پس بنابراین آن کتاب را نمیتوان عامل اصلی موفقیت دانست. آن عامل اصلی، در واقع الان در حال خواندن این مطلب است. یعنی شما عزیزی که بعد از خواندن کتاب به طور آگاهانه دست به تغییر در زندگیت به طور تکاملی می‌زنی. برایت آرزوی سعادت و آگاهی و توانگری دارم.

 

خرید نسخه الکترونیکی کتاب تجسم هدفگرا

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای بهره‌مندی از «برنامه‌های لایو ساده‌سازی مباحث کتاب تجسم هدفگرا» و گفت‌گو پیرامون مباحث کتاب و موضوعات موفقیت و توسعه‌ی فردی ما را در پیج اینستاگرام ذهنوین همراهی کنید.

کتاب را خواندید؟ آیا نیاز به توضیح بیشتر، در مورد مباحث کتاب دارید؟

فقط کافی است به سادگی با من در ارتباط باشید… ????

۰۹۳۵۴۴۷۱۵۹۳

برای ارتباط مستقیم در واتساپ کلیک کنید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

تکنیک شناسایی باورهای مخرب ذهنی با کتاب تجسم هدفگرا نسخه الکترونیکی 
قدرت شگفت آور تجسم در دستان توست. به شرط آن‌که این قدرت ذهنی را باور کنی و بتوانی از آن به نفع خود استفاده کنی.

 

 

همین حالا به راحتی خرید کنید

 

برای دانلود کلیک کنید