اختلالات اسکیزوفرنیا

- اختلالات اسکیزوفرنیا

اختلالات اسکیزوفرنیا

اسکیزوفرنی یا روان گسیختگی، مجموعه اختلالاتی که با آشفتگی در گفتار، ادراک، تفکر، عاطفه، اراده و فعالیت اجتماعی مشخص می گردد.
این فایل کنفرانس آماده که در قالب پاورپوینت و در 32 اسلاید تهیه و تنظیم گردیده شامل تمامی مطالب مهم در مورد اختلالات مختلف اسکیزو فرنی می باشد.
ملاکهای تشخیص DSM-4 برای اسکیزوفرنیا – ملاکهای تشخیصی 4Aبلولر برای اسکیزوفرنیا – ملاک های تشخیصی اشنایدر برای اسکیزوفرنیا – انواع اسکیزوفرنیا – اپیدمیولوژی – اتیولوژی – پارانوئید – آشفته یا هبه فریک – کاتاتونیک – درمان – اختلالات هذیانی – انواع اختلالات هذیانی – درمان – اختلال اسکیزوفرنی فرم – اختلال اسکیزوافکتیو – اختلال سایکوتیک گذرا – سایکوز پس از زایمان – مداخلات پرستاری در انواع اختلالات و … بخشی از مطالب مهم این فایل می باشد.

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(3900 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید