گزارش نویسی در پرستاری

- گزارش نویسی در پرستاری

گزارش نویسی در پرستاری

انتقال اطلاعات به فرد یا گروهی مشخص ، به صورت کتبی یا شفاهی ؛ ویا نوشتن و به تحریر درآوردن اطلاعات ، اخبار ، رویدادها که با ساده ترین کلام و کوتاه ترین زمان هدف مورد نظر را بیان کند .

گزارش نویسی در پرستاری بسیار با اهمیت و مهم می باشد زیرا هم در روند و پروسه درمان بیماران می تواند کمک کننده باشد و هم از جنبه قانونی می تواند کمک بسیار زیادی را در مواقع لزوم به پرستار و بیمار ارائه دهد.

این فایل در قالب پاورپوینت و در 62 اسلاید تهیه و تنظیم گردیده و شامل موارد بسیار مهم در مورد گزارش نویسی در پرستاری بوده و ویژه برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی می باشد.

هدف از گزارش نویسی – هدف از تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات – کاربرد های گزارش نویسی پرستاری – جنبه حقوقی ثبت – جنبه ارتباطی ثبت – جنبه درمانی ثبت – جنبه روانی و اجتماعی ثبت – ویژگی های کلی یک گزارش خوب – انواع گزارش پرستاری – گزارش تغییر شیفت – گزارش نویسی به روش سنتی – نکات مهم و ضروری در ثبت گزارش – تصحیح موارد اشتباه در ثبت گزارش – کاردکس پرستاری – گزارش نویسی گام به گام – گزارش بدو ورود – گزارش تغییر شیفت – گزارش قبل از عمل – گزارش ریکاوری – گزارش بعد از عمل – گزارش حوادث اتفاقی – گزارش انتقالی – گزارش ترخیص بیمار – گزارش فوتی و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل می باشد.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(9550 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید