brain ct scan

- brain ct scan

brain ct scan

   امروزه ct scan یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در بسیاری از بیماری ها میباشد.دانش خواندن ct در مواقع اورژانس میتواند به نجات جان بیماران منتهی شود.از این رو امروزه در بسیاری از بیمارستان ها و مراکز علمی و آموزشی کشور کلاس ها و کارگاه های متعدد آموزش خواندن ct برگذار میشود.

 

این فایل در قالب pdf و در 158 صفحه و نیز همراه با تعداد متعددی از عکس های ct بیماری های مختلف مغزی (جهت دیدن و آشنایی چشمی تغیرات ct در مشکلات متعدد مغزی برای پرستاران عزیز) جمع آوری و ارائه می شود.

 

مهمترین موارد ارائه شده در این مجموعه شامل:

 

ساختار اشعه x-ساختمان عصبی طبیعی قابل مشاهده در ct-وجود خون در ct-تروما به جمجمه-پنوموسفالوس-DAI-ICH-IVH-EDH-شیفت خط وسط-SAH-کانکیوژن-کانتیوژن-شیفت مغزی-هیدروسفال-آنوریسم-سکته های مغزی-خصوصیات CSF-تمورها-آبسه-کلسیفیکاسیون و بسیاری از موارد پر کاربرد دیگر که پس از مطالعه و دیدن کامل این فایل پرستاران گرامی به راحتی میتوانند BRAIN CT را خوانده و در درمان بیماران نقش موثر تری را ایفا نمایند.

 

علاقه مندان به دریافت این فایل جامع پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت هزینه ناچیزی(7950 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آنرا در صفحه آخر خرید و همچنین در ایمیل خود دریافت خواهند کرد.

 

برای دانلود کلیک کنید