یخ شکن ها (سرنخ های موفقیت)
کتاب یخ شکنها: چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم نوشتهی تام شرایتر، بر روشهای بازاریابی شبکهای موفق تأکید دارد و میخواهد به شما بیاموزد که چگونه مشتری احتمالی را جذب کنید.
یخ شکنها (Ice Breakers) به مباحث پیرامون حوزهی بازاریابی و مدیریت کسب و کار میپردازد. این کتاب دربردارندهی اولین کلمات از گفت و گوی شما با مشتری احتمالی برای معرفی محصول یا فرصت شغلی مد نظرتان است. واژههایی که شما به عنوان یخ شکنهای خود برمیگزینید، موجب به وجود آمدن یک کسب و کار موفق بازاریابی شبکهای یا باعث شکست شما میشوند.
اکثر بازاریابهای شبکهای کم تجربه به سختی کار میکنند، اما به دلیل اینکه دقیقاً نمیدانند چه کلمات سنجیدهای برای صحبت با مشتری احتمالی به کار بگیرند، نمیتوانند او را جذب کنند. این تجربهی تلخ اگر چند بار رخ دهد، بازاریاب شبکهای تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. اما اگر او با مفهوم یخ شکنها و کلمات سنجیده آشنا شود، مشترییابی برایش کاری بسیار راحت و حتی به نوعی تفریح خواهد شد.(به صورت پی دی اف 54 صفحه )