پاورپوینت تکریم بیماران و مهارتهای ارتباطی
.
دانلود پاورپوینت با موضوع تکریم بیماران و مهارتهای ارتباطی
در قالب ppt ودر61اسلاید، قابل ویرایش
برشی ازمتن تحقیق:
اهداف کلی
آشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ مشتری مداری، لزوم توجه به رضایت خدمت گیرندگان، رضایت بیمار و ابعاد آن.
آشنایی شرکت کنندگان با جایگاه طرح تکریم بیماران بعنوان یکی از برنامه های تحول در نظام اداری و نقش این طرح در اصلاح نظام سلامت.
فهرست مطالب
تعاریف و مفاهیم
آشنایی با مبانی نظری و محتوای طرح تکریم
اصول مشتری محوری و رعایت احترام ارباب رجوع از دیدگاه ارزشی
اشنایی با عقاید گیرندگان خدمت
مفاد منشور حقوق بیمار
نقش کادر پزشکی ، پرستاری و کارکنان در اجرای مفاد منشورحقوق بیماران
اصول ارتباطات فردی و بین فردی
آشنایی با نحوه ارتباط صحیح و علمی با بیماران