اسکیزوفرنی

- اسکیزوفرنی

اسکیزوفرنی

•اسکیزوفرنی سندرمی بالینی شامل آسیب شناسی روانی متغیر اما عمیقاً ویرانگری است که شناخت، هیجان، ادراک و سایر جنبه های رفتار را درگیر می کند. بروز این تظاهرات در افراد مختلف و در طول زمان متغیر است.تأثیر بیماری همواره شدید و معمولاً دیرپا است.
•تظاهرات بالینی، پاسخ درمانی و سیر بیماری در افراد مختلف متفاوت است.
•نکته: تشخیص اسکیزوفرنیا کاملاً مبتنی بر شرح حال روانپزشکی و معاینه وضعیت روانی است.
این فایل کنفرانس آماده دانشجویی در قالب پاورپوینت و در 46 اسلاید و ویژه دانشجویان محترم پزشکی و یا کارگاه های آموزشی بوده و شامل تمامی مطالب مهم در مورد بیماران اسکیزو فرنیا می باشد.
تعریف – تاریخچه – اپیدمیولوژی – عفونت و فصل تولد – سوء مصرف مواد – تراکم جمعیت – عوامل ژنتیک – عوامل بیوشیمیایی – نظریه های روانکاوی – نظریه یادگیری – ملاک های تشخیصی DSM4 – انواع اسکیزو فرنی به همراه شرح – سیر بیماری و پروگنوز آن – دوره 5 تا 10 ساله – درمان – مصرف دارو و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل می باشد.

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(7700 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید