آموزش شروع بازی دفاع سیسیلی شاخه کلاشینکف با تدریس استاد بزرگ میسا پاپ

- آموزش شروع بازی دفاع سیسیلی شاخه کلاشینکف با تدریس استاد بزرگ میسا پاپ

آموزش شروع بازی دفاع سیسیلی شاخه کلاشینکف با تدریس استاد بزرگ میسا پاپ

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش شروع بازی دفاع سیسیلی شاخه کلاشینکف با تدریس استاد بزرگ میسا پاپ

SICILIAN DEFENSE: KALASHNIKOV VARIATION

with GM Misa Pap

محصول:2021 

 

قیمت این دوره در سایت اصلی: 129  دلار

مدت زمان فیلم: 10ساعت و 25 دقیقه (انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

به همراه فایل pgn درس ها

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره

 

استاد بزرگ میسا پاپ (FIDE 2521)و طرح های جذاب دفاع سیسیلی شاخه کلاشینکف!!!

 10 ساعت ویدیوی آموزشی 

 توجه کنید:

میزان پیروزی  این شاخه(یا تساوی) در مقابل سفید 62.2 درصد است. 

یک مجموعه ویدیویی استادی در شروع بازی سیسیلی که ازاستراتژی های کلی گرفته تا نوآوری های جدید تئوری در تمامی مراحل بازی را برای مهره سیاه به شما می آموزد.

 

بازی الکساندر مک دانل و لویی چارلز ماهه دلابوردونس در بازی 1834 لندن خود را به خاطر می آورید … جایی که سه پیاده سیاه در عرض دوم قرار گرفتند و سفید مجبور به تسلیم شدن شد.

که باحرکت زیر شروع شد: e4 c5 2.Nf3 Nc6 3.d4 cxd4 4.Nxd4 e5

این برای شما شاخه کلاشینکف است.

سیستم کاملاً جدیدی شروع شد که Evgeny Sveshnikov ، پدرخوانده Sveshnikov Sicilian (4… Nf6 5.Nc3 e5) به 4… e5 منحرف شد و آن را با 5… d6 دنبال کرد.

اگر عاشق شطرنج موقعیتی هستید پس با دقت این محصول رو ببین!!

در واقع ، استاد بزرگ میسا پاپ معتقد است که این یکی از موارد نادر برای یادگیری شطرنج موقعیتی است-به عنوان یک مبتدی یا بازیکن در سطح باشگاه.

او برای سهولت کار ، آموزش تصویری 10 ساعته خود را در مورد کلاشینکف سیسیلی نیز ارائه کرده است-که در آن ایده های اصلی برای مهره سیاه ، فرصت های موقعیتی ، خطرات کمین شده را پوشش می دهد و به شما کمک می کند تا یک برنامه عمیق و کامل آماده کنید. مجموعه ای برای کسانی که مایل به بازی در خط سیاه هستند.

در این دوره 10 ساعته قرار است  چه چیزهایی را یاد بگیرید: 

 

  • c4 را زود فشار دهید . چگونه کارلسن در نقش سفید ، در ضعف خانه d4 خود بازی کرد و باعث شد تا ییفان به عنوان سیاه ، هزینه پادشاه ضعیف خود را بپردازد. (توجه داشته باشید که چگونه ییفان از ضعف های ذاتی خانه d5 و پیاده d6 خود مراقبت می کند.)

 

 

  • آلپین تاس . سفید مطمئناً پیاده c5 سیاه را به چالش می کشد و همچنین کنترل مرکز را هدف قرار می دهد. ارزششو داره؟ اسب سفید نمی تواند به c3 برود! وقتی وزیر سیاه در سراسر دنیا هری می شود چه باید کرد؟ پاسخ ها را از داخل دوره دریافت کنید.

 

 

  • خطوط نادر در ضدسیسیلی ها . آیا نمی خواهید به دنبال ضدسیسیلی های محبوب مانند Alapin ، Moscow ، Rossolimo یا Smith-Morra Gambit بروید؟ جای نگرانی نیست. شما همچنین حواشی کمیابی را یاد می گیرید ، به عنوان مثال ، b3
  • 6. N1c3 ازآب منفجر شد! حریف دوبوف با بازی 6.N1c3 اشتباه کرد و طعمه عقب برگشت a6-b5 سیاه شد. بیاموزیدکه چگونه دوبوف بر سفید فشارمی آورد تا پیاده ها را یکی پس از دیگری قربانی کند و در نهایت بازی را باخت.
  • 3.Bb5 سفید مجازات شد . این حرکت می خواهد از حضور اسب سفید در g1 استفاده کند-و با f2-f4 برای توسعه در کنار پادشاه آماده شود.ببینید چگونه سیاه به معنای واقعی کلمه می تواند نیش را برای کشتن سریع مانند آرونیان در مسابقه 2016 مقابل لولداچف به ارمغان بیاورد.

دفاع سیسیل به راحتی یکی از سخت ترین گشایش ها برای تسلط است – مخصوصاً وقتی در حال بازی در یک خط “باز” ​​مانند کلاشینکف هستید!

این دوره شامل 14 فصل  می باشد.

با نویسنده آشنا شوید:

GM میسا پاپ (FIDE 2521)

یک استاد بزرگ صربستانی خودساخته است. او برنده 16 تورنمنت بین المللی با 2600+ عملکرد ، قهرمان سابق جوانان یوگسلاوی و 3 بار قهرمان وووودینا است. GM Pap یک شرکت کننده دائمی در لیگ شطرنج اروپا است و بیش از 15 سال سابقه مربیگری دارد. او همچنین به طور مداوم در شطرنج مطلع کننده فعالیت می کند. 

 

 

برای دانلود کلیک کنید