پاورپوینت درس 1 نگارش پایه هفتم: نقشه نوشتن

- پاورپوینت درس 1 نگارش پایه هفتم: نقشه نوشتن

پاورپوینت درس 1 نگارش پایه هفتم: نقشه نوشتن

نوع فایل: power point

فرمت فایل: ppt and pptx

قابل ویرایش 20 اسلاید

 

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

درس اول نقشه نوشتن ستایش آفرینش جهان، جلوه ای از نگارش زیبایی ها و انشای آفریدگار است. اگر خوب، چشم بگشاییم و در خلقت خودمان و پدیده ها تأمل کنیم، به توانایی پروردگار مهربان، پی خواهیم برد و در خواهیم یافت که نخستین نگارنده، در این عالم، خداوند متعال است و باید همه آدمیان و آفریدگان را، انشای الهی دانست. 4 مِنَت خدای را عَزوجَل که طاعتش موجب قربت است و بشکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرو می رود ممد حیاتست و چون برمی آید مفرح ذات. پس در هر نفسی دو نعمت موجودست و بر هر نعمتی شکری واجب. از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش بدر آید بنده همان به که ز تقصیر خویش عذر بدرگاه خدای آورد دیباچه گلستان، سعدی 5 الهی، ستایش از آن توست که کردگار روزی رسانی و یکتا در نام و نشانی. الهی، دانایی و معرفتی ده که از راه نیفتیم، بینایی و بصیرتی ده تا در چاه نیفتیم. الهی، در دل های ما، جز تخم محبت خود مکار و بر جان های ما جز باران رحمت خود مبار. مناجاتنامه، خواجه عبداالله انصاری 6 با ورود معلم به کلاس، شور و نشاط دانش آموزان، بیشتر شد. معلم خوش فکر، درس را آغاز کرد و گفت: می دانم که شما نوشتن را از همان سال های آغازین دبستان، آموخته اید اما از امسال، چگونه نوشتن را به طور روشمند، خواهید آموخت. اکنون، اجازه بدهید با یک مثال، کمی بیشتر توضیح دهم. عزیزانم، نویسندگی شبیه یک سفر است؛ یک سفر واقعی و گاه خیالی؛ یک سفر خاطره انگیز و پرماجرا. در سفر نویسندگی، من و شما همراهانی هستیم که می خواهیم به شهری بسیار زیبا، پرنقش و نگار و دل فریب، رهسپار شویم. پیش از سفر، لازم است هم من و هم شما به پرسش هایی فکر کنیم و به آن ها پاسخ دهیم: این شهر خوش نقش و نگار، کجاست؟ آیا نقش های از آن در دست یا در ذهن داریم؟ چگونه و با چه وسیله ای باید به سوی آن برویم؟ در طول سفر، ایستگاه ها و استراحتگاه هایی وجود دارد؟ در طول سفر، ایستگاه ها و استراحتگاه هایی وجود دارد؟ مسیر این شهر، هموار است یا از سر گردنه ها و از دلدره ها می گذرد؟ اگر درباره این پرسش ها بیندیشیم و نقشه راه را ترسیم کنیم و ابزار مورد نیاز را فراهم نماییم، آن گاه، می توانیم سفر نوشتن را آغاز کنیم؛ بی آنکه نگرانی و هراسی داشته باشیم. به نظر شما، در سفر نوشتن، نقطه آغاز و پایان کجاست؟ معمولا تصور می شود که نوشتن با نگارش کلمات بر روی صفحه کاغذ شروع می شود؛ در حالی که هر نوشته، پیش از خودنمایی بر پهنه کاغذ، در ذهن نویسنده، طبقه بندی و نوشته می شود.

 

این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.

 

با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.

 

با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.

 

بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.

 

مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی برای یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز

 

اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فایرفاکس، اکسپلورر یا کروم ) استفاده کنید و یا بانک عامل خود را تغییر دهید.

 

ضمنا در صورت نبود کافیست، پاورپوینت مد نظرتان در هر مقطع و پایه تحصیلی، از طرق تلگرام با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاورپوینت شما آماده و تحویل داده شود.

 

محصولات مرتبط:

پکیج پاورپوینت های درس نگارش پایه هفتم: (درس 1 الی درس 8)

پاورپوینت درس 1 نگارش پایه هفتم: نقشه نوشتن

پاورپوینت درس 2 نگارش پایه هفتم: بخش های نوشته

پاورپوینت درس 3 نگارش پایه هفتم: طبقه بندی موضوع

پاورپوینت درس 4 نگارش پایه هفتم: کوچک تر کردن موضوع

پاورپوینت درس 5 نگارش پایه هفتم: بند های بخش میانی (بدنه)

پاورپوینت درس 6 نگارش پایه هفتم: جمله موضوع

پاورپوینت درس 7 نگارش پایه هفتم: راهی برای نظم دادن به ذهن و نوشته

پاورپوینت درس 8 نگارش پایه هفتم: روشی برای نوشتن دوباره موضوع های ذهنی

برای دانلود کلیک کنید