فایل آماده آموزش پایش همودینامیک و علائم حیاتی در بزرگسالان و نوزادان

- فایل آماده آموزش پایش همودینامیک و علائم حیاتی در بزرگسالان و نوزادان

فایل آماده آموزش پایش همودینامیک و علائم حیاتی در بزرگسالان و نوزادان

تحت نظر گرفتن و ثبت شرایط و علائم حیاتی بیمار یا همان پایش همودینامیک بیمار یکی از مهمترین وظایف پرستاران گرامی بخصوص در بخش های ویژه می باشد.

این کار باید بصورت کاملا علمی و دقیق انجام شود.در غیر اینصورت داده های بدست آمده همراه با خطا بوده و فاقد ارزش بالینی در جهت آماده کردن پلن درمان برای بیمار است.

این فایل آماده آموزشی که در قالب پاورپوینت و در 48 اسلاید تهیه شده شامل  تمامی موارد پایش همودینامیک و ثبت علائم حیاتی می باشد.

همودینامیک-علائم حیاتی-فاز سیستول و دیاستول-فشار خون-شکل منحنی فشار شریانی-منحنی فشار شریانی غیر طبیعی و علل آن-ضربان قلب-تاکی کاردی و علل آن-برادی کاردی و علل آن-سوفل قلبی-تنفس-انواع تنفس غیر طبیعی و علل آنها-رنگ نوزاد-فعالیت نوزاد-تغذیه-علائم هشدار دهنده-ارزیابی بالینی گردش خون-شوک و انواع آن-علل شوک در نوزادان و بساری مطالب مهم آموزشی دیگر در این فایل آمده است.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(4900 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید