اندیکاتور مقیاس لگاریتمی (حرفه ای)

- اندیکاتور مقیاس لگاریتمی (حرفه ای)

اندیکاتور مقیاس لگاریتمی (حرفه ای)

حالت نمایش لگاریتمی نمودار سهام کمک بزرگی به تحلیل گران در حوزه تحلیل تکنیکال می کند. این امکان که بتوان نمودار سهم را با توجه به تغییرات درصدی آن تماشا کرد جذاب و بسیار کاربردی است. اینکه نمودار را به صورت مرتب و قابل درک دید بسیار مهم و اساسی است.

 

برای تحلیل گران تکنیکالیست سایت ها و نرم افزار های مختلفی وجود دارد تا بتواند نمودار سهام ها را تحلیل کنند، و اینکه هر سایت و نرم افزاری امکانات ویژه و خواص خود را به تحلیل گران ارائه می دهد.

در این بین نرم افزار (Metatrader) و یا نسخه بومی آن یعنی (Mofidtrader) یکی از قدیمی ترین نرم افزار ها در حوزه تحلیل تکنیکال می باشند.

 

وجود ابزار های متنوع تحلیل تکنیکال، امکان طراحی و ساخت اندیکاتور های شخصی، سریع و سبک بودن نرم افزار، نمایش قیمت های جهانی و کلی امکانات دیگر باعث شده متاتریدر در لیست نرم افزار های محبوب تحلیلگران تکنیکالی جای داشته باشد.

 

در این نرم افزار حالت مقیاس لگاریتمی وجود ندارد. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا اندیکاتوری تهیه کنیم برای تحلیل گرانی که از متاتریدر و مفید تریدر استفاده می کند و امکان دیدن نمودار سهام ها به صورت لگاریتمی برای آنها مهیا نبوده و اینکه اندیکاتور های لگاریتمی گذشته نیاز آنها را کاملا برطرف نمی کرده.

 

اندیکاتور مقیاس لگاریتمی (LSSC) این امکان را به کاربر می دهد تا نمودار سهم را به صورت لگاریتمی ببیند و در عین حال بتواند از تمام اندیکاتور های دیگر نیز استفاده کند. 

بلی، درست است. ما در این اندیکاتور با خلاقیت دست به نوآوری زدیم و اندیکاتوری طراحی کردیم تا دست کاربر را در استفاده از نرم افزار و تحلیل تکنیکال در حالت لگاریتمی کاملا باز گذارد و امکان بهره بردن از دیگر اندیکاتور های مهم تکنیکالی را به وی بدهد.

 

فقط کافی است اندیکاتور را روی نمودار سهام اجرا کنید. از آن پس نمایش نمودار سهم لگاریتمی است، و اندیکاتور های دیگر نیز در دسترس هستند. امکان فوق العاده ایست.

برای دانلود کلیک کنید