آموزش هیپنوتیزم جلسه ی اول

- آموزش هیپنوتیزم جلسه ی اول

آموزش هیپنوتیزم جلسه ی اول

در این محصول هیپنوتیزم رو از صفر تا صد اموزش خواهم داد.

برای شروع می توانید اولین جلسه رو در این صفحه دانلود کنید:

 

مطالب دوره غیر حضوری آموزش دگرهیپنوتیزم

از صفر تا صد یادگیری هیپنوتیزم

تڪنیڪ تثبیت چشم /تڪنیڪ ڪیاسون /
هیپنوتیزم سریع /
 تکنیک 3 شماره ای اشپیگل
تڪنیڪ پس روی سنی و پیش روی سنی /تڪنیڪ طبیعت گرا
محدودیت ها و ممنوعیت های هیپنوتیزمی
– خروج از خلسه و شرطی سازی
– آموزش خودهیپنوتیزم
و …
????????????
نحوه ی آموزش;
تمام تکنیک ها به صورت عملی و فیلم روی سوژه آموزش داده میشود.

 

«بی­حسی دستکشی» ارزشمند دیگری برای کنترل اشتهاست. این شیوه برای به حداقل رساندن انقباضات گرسنگی بی­نهایت مفید است. بیمار دستی را که «کرخ شده» روی قسمت بالای شکم می­گذارد. از این تکنیک در دندان­پزشکی، برای تسکین و در سرطان، برای بیماران تحت عمل جراحی و در زایمان استفاده می‌شود…تکنیک بی­حسی دستکشی به شرح زیر است:

تجسم کنید که دست راست یا چپ­تان در یک پارچ، کوزه یا کاسه­ی آب یخ است. شما می­توانید احساس کنید که قطعات خیالی یخ به دست شما می­خورد. ابتدا احساس کرخی و مورمور در نوک انگشتان­تان خواهید کرد. همان­طو ر که دست­تان را در آن آب یخ تجسم می‌کنید، انگشتانتان سردتر و کرخ­تر خواهند شد. بنابراین، اگربخواهید که این کرخی را به دست­تان گسترش دهید، فقط آن را به سمت صورت­تان بالا ببرید. اگر می­خواهید این کرخی افزایش یابد، به خود تلقین کنید که بر هر حرکت دست­تان به سمت صورت­تان کرخ­تر و سخت­تر خواهد شد. “در این مرحله دست به حرکت به سمت بالا ادامه می­دهد”. پس از هر حرکتی، مکث کنید تا به دست­تان این شانس را بدهید که این تلقینات بی­حسی را احساس کند.”دست به حرکت یک یا دو اینچی خود در هر مقطع ادامه می­دهد و به­طور پیوسته به سمت صورت حرکت می‌کند” اگر کرخی دست را بیش­تر می­خواهید، دقت کنید که هر­چه دست­تان به گونه­تان نزدیک­تر می‌شود، بیش­تر کرخ می‌شود. و وقتی بالاخره به گونه­تان می‌رسد، بگذارید که کف دست­تان به آرامی روی گونه­تان قرار بگیرد. سپس بگذارید این کرخی از کف دست­تان به یک سمت گونه­تان منتقل شود. پس از این که مطمئن شدید که گونه­تان بسیار کرخ شد، فقط در آن موقع است که دست­تان به کنار بدن­تان خواهد افتاد و به حس طبیعی­اش  بر­خواهد گشت.

با وجود این احساس، این سمت صورت­تان به گونه­ای است که انگار یک دندان پزشک داروی بی حسی به لثه­های­تان تزریق کرده باشد. آیا به یاد می­آورید که یک طرف صورت­تان پس از یک تزریق بی­حسی چگونه سفت و سخت می‌شود؟

چنین تلقیناتی استفاده کامل از تکنیک­های ظریفی را مهیا می‌کند که هیچ چاره­ای برای بیمار نمی‌گذارد جز “بی­حس ” شدن یک طرف صورتش. پس از بی­حسی در ناحیه دست و مچ، او متقاعد می‌شود که کرخی گونه، واقعی است. سپس این تلقینات ارائه می‌شود:

هر وقت حس می‌کنید گرسنگی آغاز شده است، با گذاشتن دست بی­حس شده روی معده­تان برای کنترل احساس­های گرسنگی­، می­توانید آن را متوقف کنید.

برای دانلود کلیک کنید