تغذیه وریدی(parenteral nutrition)(PN)(TPN)

- تغذیه وریدی(parenteral nutrition)(PN)(TPN)

تغذیه وریدی(parenteral nutrition)(PN)(TPN)

تغذیه بیماران یکی از مهمترین مسائل و موارد در درمان بیماران می باشد که گاهی عدم توجه کافی به این مسئله مهم از سوی کادر درمان باعث عدم بهبودی یا روند بسیار کند بهبودی در بیماران می گردد.در بیمارانی که به هردلیلی تغذیه مناسبی ندارند باید از روش های مختلف تغذیه استفاده نمود تا جبران گردد.یکی از این روش ها تغذیه وریدی (parenteral nutrition) یا PN می باشد که وقتی به صورت کامل تغذیه وریدی باشد به آن TPN یا (total parenteral nutririon) می گویند.

این فایل کنفرانس آماده در قالب پاورپوینت و در 55 اسلاید تهیه و تنظیم گردیده و ویژه کارگاه های آموزشی می باشد و شامل مطالبی کامل در مورد تغذیه وریدی به همراه تصاویر متعدد آموزشی است.

اندیکاسیون های PN – مزایا و معایب تغذیه وریدی – انواع PN – اجزای تغذیه وریدی – دکستروز – لیپید – عوارض جانبی اینترالیپید – توجهات پرستاری – آمینواسید – عوارض جانبی – تداخلات دارویی – تهیه محلول های TPN – انواع محلول TPN – ناسازگاری ها – روش های تزریق – انواع کاتترها – عوارض تغذیه وریدی – آمبولی هوا – عفونت موضعی – عفونت سیستمیک – ترومبوز و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل آموزشی می باشد.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(5750 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید