اسرار اساتید بزرگ Grandmaster Secrets

- اسرار اساتید بزرگ Grandmaster Secrets

اسرار اساتید بزرگ Grandmaster Secrets

اسرار اساتید بزرگ – بازی های عملی

Grandmaster Secrets – Practical Play

with GM Lenderman

فرمت: MP4

یکی از اشتباهات رایج بیش از 95 درصد باریکنان باشگاهی کار بر روی مراحل مختلف بازی به صورت جداگانه است. بازیکنان باشگاهی شروع بازی، وسط بازی و آخر بازی را به طور مجزا تمرین می کند و هرگز همه آن عناصر را باهم در نظر نمیگیرند اما در این پکیج آموزشی یاد میگیرید که چگونه با ارتباط همه عناصر پیروزی های شگفت انگیزی کسب کنید.

به دلیل اینکه شما همانند اساتید بزرگ مراحل مختلف بازی را باهم در دست نمیگیرید از مشاهده بازی آنها تا حدودی سردرگم میشوید و نمی توانید دلایل حرکات آن ها را بیابید.
و این یکی از موضوع های بسیار مهم برای همه ی شطرنج بازان است.

ما کار فوق العاده ای برای درک بهتر شما از اینکه چگونه اساتید بزرگ از دانش خود در مسابقات استفاده می کنند، انجام داده ایم.
ما بیست بازی بیلیتس بین قهرمان بلیتس جوانان دنیا ماکسیم دلوگی و الکس لندرمن در دانشگاه کلمبیا برگزار کردیم و در این ویدئو آموزشی چهار ساعته استاد بزرگ الکس لندرمن تمامی این بیست بازی را با توجه به تدارکات تاکتیکی و تکنیک هایی که هر شطرنج باز موفقی باید بداند آنالیز کرده است. تا همین اواخر این ایده ها مختص اساتید بزرگ و شطرنج آموزان خصوصی آنها بودند، اما برای اولین بار برای عموم به اشتراک گذاشته شده است.

این یک فرصت فوق العاده ایست که نشان دهیم که چگونه استاد بزرگ +2600 آماده مسابقات میشوند و چگونه در طول مسابقات تفکر و بازی میکنند.

استاد بزرگ لندرمن با تجزیه و تحلیل دقیق این 20 بازی در مقابل مکس دلوگی نکات بسیار ارزشمندی در مورد تفکر اساتید بزرگ در اختیار شما قرار خواهد داد. این اطلاعات طلای خالص است که میتواند باعث صرفه جوی مدت زمان زیادی از وقت شما شود.

با استفاده از توصیه های استاد بزرگ لندرمن شما تبدیل به یک بازیکن بسار قوی در مسابقات خواهید شد.

شما چه چیزی یاد خواهی گرفت؟
– روانشناسی بازی در مقابل حریفان قویتر
– نکات، دام ها و ایده های شروع بازی در سطح استادی
– چگونگی تفکر، برنامه ریزی و تصمیم گیری اساتید در شرایط استرس زا مسابقات
– بهره برداری از اشتباهات رایج که حتی بعضی مواقع اساتید بزرگ نیز مرتکب آنها میشوند.
– ایده های بسیار مهم تفکر شطرنجی (فاکتوری که اساتید بزرگ را از بقیه متمایز میکند)
– گسترش مهره ها به روش اساتید (دانشی که هر بازیکن شطرنجی برای پیشرفت باید بداند)
– و نکات بیشتر

برای دانلود کلیک کنید