چشم سوم وفعال کردن آن
بسم الله الرحمن الرحیم
چشم سوم
http://vanizan.sellfile.ir/
انچه در این کتاب می آموزید:
تاریخچه چشم سوم
چشم سوم چیست
اسامی چشم سوم
متافیزیک و چشم سوم
همه افراد می توانند چشم سوم خود را فعال نمایند
هفت چاکرا کالبد اثیری انسان
عملکرد ووظایف چشم سوم
چشم سوم منشا عام مطلق است
چشم سوم پل برقراری ارتباط فکری با دیگران است
عوامل تاثیر گذار بر چشم سوم
فعال سازی چشم سوم
مراقبه ی چشم سوم
حفاظت از چشم سوم
چشم سوم و معراج پیغمبر
تست تعیین میزان فعالیت چشم سوم
چاکرا چیست
فعال کردن چاکراها
متعادل کردن چاکرا ها
هاله انرژی
غده پینه آل چیست
امواج مغزی
تاریخچهی چشم سوم
امروزه در اکثر ادیان، مذاهب، فرهنگها و اقوام بر اهمیت چاکرای آجنا تأکید میشود و این اهمیت به دوران ماقبل تاریخ برمیگردد. در آن زمان آجنا نقش یک حسگر روحی و معنوی را داشته است. گفته میشود که چشم سوم در انسانهای اولیه کارایی داشته است. امروزه در انسانهای قرن جدید نیز شواهدی از عملکرد چشم سوم وجود دارد. عملکرد چشم سوم به عنوان یک چشم معنوی در اکثر فرهنگهای جهان (قدیم و جدید) دیده میشود.
چشم سوم از جمله مقولاتی است که از ابتدا بشر با آن آشنا بوده و از آن استفاده میکرده است. از دیدگاه متافیزیک، انسانهای نخستین، اطلاعات و عملکردی بهتر از انسانهای امروزی داشتهاند.بهترین وارزانترین کتاب دانلود وارسال رایگان
بین کالبد فیزیکی و کالبد اثیری ارتباط وجود دارد و بر هم اثر میگذارند، این ارتباط در انسانهای اولیه بیشتر بوده، ولی در انسانهای امروزی کمتر است. امروزه تعداد افرادی که کالبد اثیری را میشناسند و وجود آن را مستقیم ادراک میکنند، بسیار کم است. انسانهای نخستین، کالبد اثیری را بهتر میشناختند و بین کالبدهای اثیری و فیزیکی آنها ارتباط تنگاتنگ برقرار بوده است. در انسانهای اولیه، کالبد فیزیکی و عملکردهای آن از طریق تکانهها و تحریکات کالبد اثیری کنترل میگردیده است، در حالی که امروزه براساس مغز و ذهن کنترل میشود.
در انسانهای قدیم، چشم سوم بهطور طبیعی فعال بوده و از آن بهره میگرفتند. به عبارت دیگر آجنا در آنها یک ارگان ماورائی فعال بوده که بهطور روزمره از آن استفاده میشده است. این در حالی است که در انسان مدرن هزارهی سوم، آجنا بهطور معمول یک ارگان غیر فعال و خاموش است، و فعال کردن آن مستلزم شناخت و تمرین میباشد.
به نظر میرسد که انسانهای قدیم از علم و دانش امروزی بیبهره بودهاند، ولی در عوضِ آن بهطورمستقیم از کالبد اثیری بهرهمند میشدند. با گذر زمان ارتباط انسان با کالبد اثیری کمتر شده و بهجای آن، ارتباط با دانش اثیری برقرار گردیده است. در عصر ما ارتباط انسان با کالبد اثیری بسیار کم ولی ارتباط او با دانش اثیری بسیار زیاد شده است، و انسان تلاش فراوان برای کسب دانش از جهان اثیری دارد.
چشم سوم پلی برای رفتن به فراسوی ابعاد مکان و زمان می باشد. بُعد فیزیکی ما ـ جسم ـ مقید به بُعد مکان و زمان می باشد، به این معنی که وقتی جسم ما در زمان حال است، دیگر نمی تواند هم زمان در گذشته و یا در آینده باشد. یا وقتی جسم ما در یک مکان است، نمی تواند هم زمان در مکان یا مکان های دیگر باشد. این محدودیت ها برای ابعاد متافیزیک وجود ما مصداق ندارد. پس انسان می تواند از طریق چشم سوم به ماورای بُعد مکان و زمان سفر کند. در اصل می توان با کمک آجنا به مکان ها و زمان های دیگر در عالم فیزیکی و حتی در عوالم دیگر اشراف پیدا کرد
از چشم سوم می توان مانند یک دوربین استفاده کرد و با آن می توان به سفر پرداخت؛ چشم سوم می تواند شخص را به هر کجا مجسم کند، ببرد، زیرا توسط تجسم راهنمایی می شود. همه ی افکار و احساساتی که ما به چشم سوم می فرستیم، انرژی جذب می کنند تا در نهایت به واقعیت تبدیل شوند. ممکن است این فرآیند چند روز تا چند هفته طول بکشد و با واسطه های متعدد به دست شخص برسد، اما اگر ثبات و پشتکار باشد، سرانجام به هدف خواهد رسید. به عبارت دیگر چشم سوم جایگاه یک فرآیند برهم کنش است؛ همه افکار و احساساتی که شما وارد آن می کنید، به طرز شگرفی فزونی یافته، دوباره پدیدار می شوند.
از آنجا که چشم سوم هر چه را که شخص بخواهد برآورده می سازد، مهم است که همیشه چیزهای خوب آرزو شود. هرگز برای کسی آسیب و زیان نخواهید. همواره برای همه ی نوع بشر و همه ی نژادها در سراسر جهان هستی بهترین را بخواهید، همیشه کسانی را که به شما آزار رسانده اند، ببخشید و برای آنها دعای خیر کنید. این توصیه برای حفاظت از خود شماست. زیرا مانع از این می شود که احساس رنجش و ناخشنودی شما ادامه پیدا کند و شما را تا سطح شخصی که درباره ی او فکر می کنید تنزل دهد. هم چنین خواسته های خود را با چیزهای آسان شروع کنید. سعی نکنید که از آسمان سکه های طلا ببارانید، این کار ممکن است ولی نه برای مبتدیان. اگر مشکل مالی دارید، بهتر است که برای افزایش درک و فهم خود دعا کنید.
تعداد صفحه 104