CPR شیرخواران و کودکان

- CPR شیرخواران و کودکان

CPR شیرخواران و کودکان

عملیات احیای قلبی ریوی سریع می تواند میزان بقای عمر ناشی از ایست قلبی را در کودکان بهبود بخشد.

متاسفانه تعداد زیادی از کودکان نیازمند، احیای با کیفیت بالا را دریافت نمی کنند. باید علاوه بر افزایش کیفیت عملیات احیای انجام شده توسط افراد حرفه ای و غیر حرفه ای، تعداد افراد غیر حرفه ای که احیا را آموزش می بینند، افزایش دهیم.

این فایل در قالب پاورپوینت و در 96 اسلاید و ویژه کارگاه های CPR به همراه تصاویر متعدد آموزشی تهیه و تنظیم گردیده و شامل تمامی مطالب مهم و اساسی در احیای شیرخواران و کودکان می باشد.

زنجیره حیات – پیشگیری از ایست های قلبی ریوی – ABC یا CAB – مراحل CPR – ارزیابی کودک – ایمنی احیا کننده و مصدوم – ارزیابی  تنفس کودک – ماساژ قلبی -نکات مهم در ماساژ – CPR کودکان – باز کردن راه هوایی – تنفس – هماهنگی بین ماساژ و تنفس – اطلاع رسانی به اورژانس – احیای پایه برای امدادگران و یا افراد عادی – چک نبض – تنفس ناکافی همراه با وجود نبض – برادی کاردی یا پرفیوژن ناچیز – ماساژ قلبی – تهویه – شوک الکتریکی – احیا فقط با دست – وسایل کمکی در تنفس – انسداد راه هوایی – حوادث – غرق شدگی – استفاده از پیس میکر – انواع روش های  ماساژ قفسه سینه در شیرخواران و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل جامع می باشد.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(12500 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

 

برای دانلود کلیک کنید