هنر محاسبه در شطرنج ART OF CALCULATION

- هنر محاسبه در شطرنج ART OF CALCULATION

هنر محاسبه در شطرنج ART OF CALCULATION

هنر محاسبه در شطرنج

ART OF CALCULATION

with IM Andrey Ostrovskiy

مدت زمان: 3 ساعت

فرمت: MP4 همراه با فایل PGN

آیا اکثر بازی های خود را به خاطر اشتباهات بچگانه از دست می دهید؟ آیا فرصت حمله را از دست داده اید یا اشتباه تاکتیکی داشته اید؟

اگر شما یک بازیکن در سطح باشگاهی هستید اینگونه موارد معمولا برای شما زیاد اتفاق می افتد. در حقیقت، ۹ بازیکن از ۱۰ بازیکن شطرنج به خاطر اشتباهات محاسباتی بسیار ساده در بعضی از بازی هایشان در مسابقات از شکست میخورند. همه چیز می تواند عالی پیش برود اما بعد از یک حرکت اشتباه همه ی برتری تان و فرصت برنده شدن در بازی از بین می رود حتی بازی به مساوی هم ختم نمیشود و تنها باخت نتیجه آن بازی است. چندین بار خود را سرزنش میکنید و آرزو میکنید برگردید به “حرکت هفدهم” و بازی متفاوتی انجام دهید مخصوصا در شرایطی که نتیجه آن بازی در کسب مقام برای شما بسیار تاثیر گذار است. متاسفانه ما ماشین زمان نداریم و نمی توانیم به عقب برگردیم اما پس از این دوره آموزشی می توانید از اشتباهات محاسباتی جلوگیری کنید.

هر حرکت در شطرنج یک تصمیم است و کیفیت تصمیم گیری شما کیفیت بازی را تعیین می کند که هردو به طور مستقیم به قدرت محاسبه بستگی دارد، به این معنی که محاسبه اساسا”  قدرت شما را به عنوان یک بازیکن شطرنج تعیین میکند.

اگر میخواهید پیشرفت کنید، روی محاسباتتان کار کنید!

در این دوره سه ساعته استاد بین المللی اندری اوستروسکی روش دقیق محاسبه در شطرنج که بیش از ۱۶ سال بر روی آن تحقیق شده است برای شما به اشتراک می گذارد. ایده های اوستروسکی توسط شطرنج بازان خصوصی اش مورد استفاده قرار گرفت که نتیجه ی آن بسیار موفقیت آمیز بود.

اگر شما میخواهید به یک محاسبه گر فوق العاده در شطرنج تبدیل شوید و ترکیب های بسیار زیبایی محاسبه و پیاده سازی کنید و از آن لذت ببرید لذت ببرید، این دوره آموزشی مناسب شماست.

زمان آن فرا رسیده که با کنترل بازی های خود و با تکنیک محاسبات دقیق رقیبان خود را شکست دهید.

After working through this course, the calculation will become your #1 weapon
پس از استفاده از این دوره آموزشی قدرت محاسبه به سلاح شماره یک شما تبدیل خواهد شد.

برای دانلود کلیک کنید