فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش اقساطی در قبال اسناد تجاری به صورت ورد 5 صفحه به صورت ورد
فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش اقساطی در قبال اسناد تجاری به صورت ورد 5 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.
قرارداد فروش اقساطی
(در قبال اسناد تجاری)
بین امضا کنندگان زیر:
الف- بانک ……………………. شعبه ………………………. به نشانی ………………………………………………………… و ب- آقای/ خانم- آقایان/خانمها ………………………………………. (مشخصات کامل قید گردد) که از این پس در این قرارداد متعهد/متعهدین نامیده می شود/ می شوند.
ج- آقای/شرکت………………………………………………
فرزند ……………….. به شماره شناسنامه ……………….. صادره ……………….. به نشانی …………………………….. ثبت شده ذیل شماره ……………….. اداره ثبت شرکتهای شهرستان ……………….. با مدیریت آقایان: رئیس هیات مدیره: ………………….. نایب رییس هیات مدیره: ………………….. آقای مدیر عامل ………………….. و با امضا صاحبان حق امضا مجاز شرکت ………………….. و مهر شرکت به نشانی: ……………………………………….. به موجب آگهی ……………….. مورخ …………………. مندرج در روزنامه رسمی شماره ……………………….. مورخ ………………….. با رعایت قانون عملیات بانکی بدون ربا و آئین نامه ها و دستورالعملهای مربوطه قرارداد حاضر منعقد گردید.
ماده1- نظر به اینکه خریدار از بانک درخواست نموده اموالی به مشخصات ذیل را جمعا به مبلغ ……………….. ریال جهت تامین قسمتی از سرمایه های شغلی وی که مورد قبول بانک واقع شده به وی بفروشد لذا بانک با قبول این درخواست اموال مشروحه ذیل را به خریدار فروخت.
(مشخصات اموال): ……………………………………………………………………………………………………………………… و خریدار تعهد نمود ثمن معامله را در اقساط مقرر مندرج در ماده 5 این قرارداد به بانک پرداخت نماید.
تبصره- خریدار کلیه خیارات متصوره قانونی را خصوصا خیار عیب و غبن ولو آنکه به صورت افحش باشد از خود سلب و ساقط نمود.
ماده2- بانک کالای مورد معامله را صحیحا و سالما تحویل خریدار نمود و خریدار به تحویل و تصرف آن اقرار و اعتراف کرد.
ماده3- خریدار اقرار و اعتراف نمود که از کم و کیف و اوصاف و نیز از تمامی مشخصات اموال موضوع ماده یک و همچنین قیمت نقدی مورد معامله اطلاع کامل و کافی دارد و به هیچ وجه موضوع مبهم و مجهولی در این رابطه برای وی وجود ندارد.
ماده4- خریدار اقرار و اعتراف نمود که کلیه مجوزهای لازم جهت انتقال اموال مورد معامله را دارا بوده و انجام معامله به لحاظ قوانین و مقررات موجود بلامانع است.
ماده5- نظر به اینکه خریدار مبلغ ……………….. ریال بابت ………………..% پیش پرداخت ثمن معامله به بانک پرداخت نموده است لذا متعهد گردید که باقیمانده ثمن معامله را که عبارت از ……………….. ریال است در اقساط مشروحه ذیل به بانک پرداخت نموده و رسید دریافت دارد:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ماده6- بانک کلیه تعهدات و تضمینات و امکانات را که از طرف فروشنده و یا سازنده اموال مورد معامله به هر شخص دیگر ضمن قرارداد خرید منعقده بین بانک و فروشنده اولیه و یا هر قرارداد دیگری برای بانک در نظر گرفته شده است از قبیل خدمات فنی و جانبی، فروش قطعات و لوازم یدکی، اصلاح، تعمیر، رفع نقص، همچنین همکاری کارشناسان و متخصصین سازنده و یا فروشنده ماشین آلات برای بهره برداری بهتر از اموال موضوع قرارداد حاضر را به خریدار انتقال داد با توجه به مراتب مذکور بانک هیچگونه تعهد مستقلی راسا در موارد یاد شده را نخواهد داشت.
تبصره- در صورتی که انجام خدمات مذکور در فوق متضمن پرداخت هزینه ای مستقل از بهای اموال مورد معامله باشد هزینه مزبور به عهده خریدار بوده و بانک هیچگونه تعهدی از این بابت نخواهد داشت.
ماده7- خریدار تعهد نمود سیستم حسابداری قابل قبول بانک که مبین وضع مالی وی باشد برقرار نموده و در هر زمان که بانک به تشخیص خود گزارش مربوط به نحوه فعالیت وی را مطالبه نماید خریدار بلافاصله گزارش مربوطه را تهیه و تسلیم بانک نماید.
ماده8- دفاتر و صورتحسابهای بانک در هر مورد معتبر و غیر قابل اعتراض خواهد بود و تشخیص تخلف از هر یک از شرایط و تعهدات و مقررات این قرارداد و تعبیر و تفسیر مندرجات آن با بانک بوده و تشخیص و تعبیر و تفسیر بانک مورد قبول خریدار خواهد بود و از نظر صدور اجراییه و یا محاسبات بعدی در جریان عملیات اجرایی صورتحساب و اعلام بانک در هر مورد قاطع و برای دفاتر اسناد رسمی و ادارات و دوایر اجرای ثبت کافی می باشد.
ماده9- خریدار تعهد نمود کلیه عملیات بانکی مربوط به معاملات………………………
برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.
با تشکر