ده شب سخنرانی آماده با عنوان راز آرامش ماندگار

- ده شب سخنرانی آماده با عنوان راز آرامش ماندگار

ده شب سخنرانی آماده با عنوان راز آرامش ماندگار

یکی از مشکلات مهم منبرهای امروز ما این است که اصلا مخاطبین حال و حوصله نشستن پای منبرهای ما را ندارند، یک سخنران هر چند اقناع مباحثش خوب باشد و یا

 حتی راهکار بدهد و راهکارهایش هم متناسب با درد مخاطب باشد ولی اگر انگیزه سازی نباشد نمیتواند مخاطب را نگه دارد تا مباحث مورد نیازش را به آنها ارائه دهد.

به همین دلیل گروه پژوهش جبهه فرهنگی میقات ظهور ده شب سخنرانی روشمند و بسیار جذاب و مخاطب پسند که متناسب با مشکلات امروزی جامعه هست با عنوان راز آرامش ماندگار در تعداد 291 صفحه برای شما طلاب عزیز آماده کرده است.

و محرم را بهترین فرصت دیدیم تا در این فضا که نوای «حسین، آرام جانم» مجالس حسینی را عطر آگین کرده است، به تببین نیاز به آرامش و تبیین عواملی که باعث کسب آرامش عمیق و ماندگار و همچنین تبیین عواملی که باعث از بین رفتن آرامش میباشد بپردازیم.

در جلسات اول و دوم، بحث متمرکز بر ضرورت و نیاز، آثار و تعریف آرامش میباشد و در جلسه سوم به معرفی دو سطح آرامش میپردازیم. و در آخر از جلسه چهارم تا جلسه دهم نسبت به بیان راهکار برای کسب آرامش ماندگار که همان آرامشی است که در دل اولیاء خدا جا گرفته است، می پردازیم؛ نگاه از بالا،حسن ظن به خدا،باور قلبی به رازق بودن خدا، رعایت احکام، فقط عبد خدا بودن (فقط از خدا ترسیدن)، ذکر. و هر جلسه همراه با روضه های متناسب با همان شب میباشد.
همچنین این محتوا همراه با خلاصه ای از آموزش فن خطابه میباشد که شامل توضیح اجمالی:
1- انگیزه سازی
2-اقناع اندیشه و روشهای اقناع اندیشه در سخنرانی
3-پرورش احساس و روش های پرورش احساس در سخنرانی
4-فرایند رفتار سازی
5-انواع تعاملها
6-…
تعداد صفحات: 291
فرمت: PDF
حجم: کمتر از 2 مگابایت
موضوع و اکثر مطالب این محتوا به گونه ای است که می شود جهت سخنرانی در ایام فاطمیه و ماه رمضان هم استفاده کرد
 
فقط شخص خریدار شرعا مجاز به استفاده می باشد.
 
برای خرید لطفا پایین صفحه مراجعه کنید

برای دانلود کلیک کنید