دلایل شکست و موفقیت CRM

- دلایل شکست و موفقیت CRM

دلایل شکست و موفقیت CRM

 

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت دلایل شکست و موفقیت CRM

فرمت : PPT

حجم : 3.9 مگابایت

تعداد اسلاید : 42

زبان : فارسی

سال گردآوری : 1395

 

žدلایل شکست سازمان‏‌ها در استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری نتایج یک مطالعه نشان می‌‏دهد حدود ۶۳ درصد از سازمان‏‌هایی که برای اولین بار از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌‏کنند، با شکست مواجه می‌‏شوند. پژوهشگران معتقدند مهم‌ترین علت شکست این سازمان‏‌ها این است که بینش مشخصی درباره مشتریان خود ندارند.

به گزارش وب‏‌سایت dmnews، مطالعه شرکت مارکل گروپ (Markle Group) که خود یکی از عرضه‏‌کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در آمریکا است، نشان می‌‏دهد ۶۳ درصد سازمان‏‌هایی که برای اولین بار از این راهکار‌ها استفاده می‌‏کنند، با شکست مواجه می‌‏شود. این شرکت در مطالعه خود نظر ۳۵۲ نفر از مدیران سازمان‏‌های بزرگ را که گردش مالی آن‌ها بیش از یک میلیارد دلار است، جویا شده است. یافته‏‌های این مطالعه نشان می‌‏دهد مهم‌ترین دلیل شکست این سازمان‏‌ها این است که اکثر آن‌ها بینش مشخصی درباره مشتریان خود ندارند. پژوهشگران مارکل گروپ این عامل را علت ۵۳ درصد از شکست‏‌ها دانسته‏‌اند.

فقدان مهارت‏‌ها و قابلیت‏‌های مدیریتی که اصطلاحاً از آن با عنوان «پهن‏‌باندهای مدیریتی» یاد می‌‏شود نیز در ۴۳ درصد از این شکست‏‌ها دخیل بوده است. عدم حمایت مدیران و در اولویت نبودن استفاده از این راهکار‌ها نیز از جمله دلایل شکست‏ این نوآوری‏‌ها است که هر کدام از آن‌ها در ۳۸ درصد از این شکست‏‌ها نقش داشته است. پژوهشگران این شرکت همچنین دریافته‏‌اند مدیران سازمان‏‌هایی که از نرخ رشد و درآمدی بالاتری برخوردار هستند، ۵۰ درصد بیش از مدیران سایر شرکت‏‌ها استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را عامل موفقیت کسب و کار متبوع خود می‌‏دانند. 

برای دانلود کلیک کنید