استراتژی خطوط حمایت و مقاومت خیزاب برای 31-04-1398

- استراتژي خطوط حمايت و مقاومت خيزاب براي 31-04-1398

استراتژی خطوط حمایت و مقاومت خیزاب برای 31-04-1398

استرتژی معاملاتی چیست؟ استراتژی معاملاتی روشی از خرید و فروش اوراق بهادار بر مبنای یک سری قواعد از پیش تعیین شده می باشد. این محصول معرف یک استراتژی معاملاتی می باشد که بر مبنای خطوط حمایت و مقاومت عمل می کند. خطوط حمایت و مقاومت خیزاب با استفاده از شبیه سازی آماری محاسبه گردیده اند و دارای دقت بالایی می باشند.

خط حمایت یا مقاومت چیست؟ خط حمایت سطحی از قیمت است که در آن انتظار می رود روند نزولی قیمت بدلیل افزایش تقاضا متوقف شود و روند قیمت صعودی گردد. بطور متضاد، خط مقاومت سطحی از قیمت است که در آن عرضه سهام افزایش می یابد و احتمال دارد که روند صعودی قیمت سهم متوقف شده و یا نزولی گردد.

قواعد استراتژی معاملاتی با استفاده از خطوط حمایت و مقاومت خیزاب کدامند؟

نقاط حمایت و مقاومت خیزاب که از طریق شبیه سازی آماری مشخص می گردند، سطوح قیمتی بالقوه ارزشمند خرید و فروش سهام را نشان می دهند. بدینگونه که وقتی قیمت سهم به نقاط حمایت می رسد دو اتفاق ممکن است بیافتد: اول اینکه قیمت به سطح حمایت می خورد و روند صعودی به خود می گیرد که نقطه مناسبی برای خرید است. دوم اینکه قیمت سطح حمایت  را می شکند و به روند نزولی خود ادامه می دهد که در این صورت بهتر است صبور بود و در خطوط حمایت بعدی اقدام به خرید سهام نمود تا متوسط قیمت سهام خریداری شده کاهش یابد. بطور مشابه وقتی قیمت به خط مقاومت می رسد ممکن است روند صعودی آن متوقف شده و یا نزولی گردد، لذا در صورتیکه قبلا آن سهم را خریده اید و در سود هستید، می توانید با فروش سهام در این نقطه سود خود را محقق سازید.

***توجه *** توجه***
  • خطوط حمایت و مقاومت خیزاب با استفاده از شبیه سازی آماری محاسبه میگردند. لذا علی رغم دقت بالای این خطوط، احتمال شکسته شدن آنها و ضرر و زیان احتمالی وجود دارد. لذا ریسک زیانهای احتمالی بر عهده خریدار و استفاده کننده از این محصول می باشد و شرکت فن آوران پیشرو خیزاب کارمانیا و مدیریت این فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.
  • افراد ریسک پذیر می توانند از روش مارتینگل برای خرید در خطوط حمایت بعدی استفاده کنند. به اینصورت که هر بار خط حمایت شکسته شد، در خطوط حمایت پایین تر حجم معاملات خود را بیشتر کنند و دو برابر مبلغ قبل خرید کنند. بدینگونه می توان با قبول ریسک بیشتر به بازده بالاتری دست یافت.
  • این استراتژی معاملاتی مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت می باشد و برای دستیابی به بازده انتظاری باید طی یک تا دو سال سرمایه گذاری کرد.
  • پس از برگزاری مجامع شرکتها و تعدیل قیمتها، خطوط حمایت و مقاومت خیزاب نیز تعدیل می یابند. لذا جهت اطلاع از آخرین خطوط تعدیل شده می توانید نسبت به خرید جدیدترین گزارش اقدام نمایید.
سخن پایانی:
امیدوارم با همین مقدمه کوتاه دید بازتری نسبت به خطوط حمایت و مقاومت خیزاب و نحوه استفاده از آنها پیدا کرده باشد. پس از خرید محصول فایل زیپ شده ای دریافت خواهید کرد که در بردارنده فایل فهرست نماد سهم های آنالیز شده (Index.html) و فایل های نمودار خطوط حمایت و مقاومت خیزاب برای بیش از 300 سهم می باشد (بطور مثال فایل html.بترانس نمودار قیمت و خطوط حمایت و مقاومت خیزاب برای نماد بترانس را نشان می دهد). فایل زیپ شده را با WinRAR می توانید باز نمایید. پس از باز شدن فایل گزارشات را می توانید از طریق مرورگر دلخواه خود (Firefox یا Chrome) مشاهده نمایید. در فهرست به شرکتهایی که وضعیت آنها نزدیک به حمایت/مقاومت یا تماس با حمایت/مقاومت است بیشتر توجه فرمایید، زیرا فرصت های معاملاتی خوبی را در اختیار شما قرار می دهند. پیشنهاد می گردد بصورت روزانه این گزارش را تهیه فرمایید تا از آخرین وضعیت تغییرات در خطوط حمایت و مقاومت خیزاب و واکنش قیمت به آنها آگاهی یابید.
شاد و پر سود باشید.

برای دانلود کلیک کنید