پاورپوینت کار آفرینان و پروژه (P.V.C د رو پنجره های )

- پاورپوینت کار آفرینان و پروژه (P.V.C د رو پنجره های )

پاورپوینت کار آفرینان و پروژه (P.V.C د رو پنجره های )

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل power point

 

قابل ویرایش 36 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها

چنانکه می دانیم پنجره یکی از عوامل مهم در تولید بار سرمایشی و گرمایشی ساختمان است. انرژی انتقالی توسط پنجره از نوع انتقال هدایتی، تشعشعی و نفوذ هوای خارج می باشد. روش های جدید ساخت پنجره عوامل شرح داده شده فوق را تحت کنترل درآورده و نتیجتاً از اتلاف انرژی بی مورد ساختمان جلوگیری می نماید. نکته مهم در انتقال نود در حد شفافیت آن همراه با صرفه جویی در انتقال حرارت محیط خارج و داخل و همچنین زیبایی آن است.

پنجره ها عمدتاً با ضریب انتقال حرارت اکتسابی و مقدار نفوذ هوا از درزها مشخص می شوند. سایر مشخصات پنجره ها از جمله جنس قاب و ساخت آن نیز در مرغوبیت پنجره مهم می باشد. نقش پنجره درباره سرمایشی به مراتب بیشتر از بار گرمایشی است چون در بار گرمایشی انتقال حرارت توسط پنجره صرفاً از نوع انتقال هدایتی است در صورتی که در بار سرمایشی انتقال حرارت علاوه بر نوع هدایت آن شامل انتقال تشعشعی نیز می شود. پنجره های بسیار جدید قادرند که با تغییر وضعیت خود انرژی اکتسابی تشعشعی را در فصول سرد به داخل محیط خانه انتقال و در نتیجه در انرژی مصرفی ساختمان ها صرفه جویی به عمل آورند. این پنجره ها علاوه براینکه در صرفه جویی انرژی مؤثر هستند باعث می شوند که دیگر احتیاجی به نصب وسایل گرم کننده در زیر پنجره جهت جلوگیری از کوران، نفوذ هوای خارج به داخل و انتقال هوای سرد از جدار شیشه به داخل نباشد.

به طور کلی پنجره ها به صورت یک، دو و سه جداره تولید می شوند. در کشورهای صنعتی پنجره دو جداره بیشترین مصرف را دارد و در سایر کشورها عمدتاً پنجره ها از نوع یک جداره می باشند که امروزه در کشور ما نیز جهت صرفه جویی انرژی مطابق اعلام سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور می بایست از شیشه های دو جداره استفاده گردد. چرا که بین دو جداره شیشه ای معمولاً با گاز آرگون پر می شود که علاوه بر بهبود مسائل انتقال حرارتی از کدر شدن شیشه ها ناشی از اختلاف دمای دو طرف شیشه ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

1-10- شرایط صادرات

همانطور که اشاره شد، این محصول دارای کد تعرفه مجزایی نمی باشد تا قوانین صادرات و واردات آن مشخص باشد. با توجه به محصولات مشابه این محصول، سود گمرکی برای این محصول 4درصد می باشد. با مذاکرات انجام شده با تولید کنندگان داخلی، اغلب بازارهای داخلی را پوشش می دهند و در این زمینه با توجه به محصولات ترکیه، نفوذ در بازارهای هدف صادراتی به آسانی امکان پذیر نیست. در حال حاضر تولید کشور تقریباً با نیاز کشور همسان می باشد ولی با راه اندازی واحدهای جدید و استفاده از تکنولوژیهای برتر و حمایتهای دولتی، امکان دسترسی به بازارهای منطقه امری دور از ذهن نخواهد بود.

 

فهرست مطالب و اسلایدها

P.V.C د رو پنجره های

1-2- شماره تعرفه گمرکی

1-3- شرایط واردات

1-4- بررسی و ارائه استاندارد

خصوصیات فیزیکی انواع پروفیل های ساخته شده از پی وی سی

جدول 2- استاندارد های جهانی پودر پی وی سی

1-5- بررسی وارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول

جدول3 قیمت داخلی برخی از محصولات

جدول 4- متوسط قیمت هر متر مربع از انواع در و پنجره

1-10- شرایط صادرات

2- بررسی عرضه و تقاضا

جدول شماره8 لیست تولید کنندگان در و پنجره های پی وس سی

2-1-1-2- بررسی امکانات تولید فعلی و اتی محصول

2-1-1-3- میزان تولید در پنج سال گذشته

2-2- بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا

محوطه سازی مورد نیاز

ساختمان سازی

خرید و نصب ماشین آلات و تجهیزات

 هزینه های سالانه طرح

سرمایه در گردش مورد نیاز یک دوره تولید

حقوق پرسنل

هزینه سوخت و انرژی و ارتباطات

هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک هزینه های سرمایه  ای ثابت

*هزینه قبل از بهره برداری

*هزینه های تولید سالیانه

جدول تامین منابع سرمایه گذاری

هزینه های متغیر و ثابت

برای دانلود کلیک کنید