پاورپوینت با عنوان جنسیت sexology

- پاورپوينت با عنوان جنسیت sexology

پاورپوینت با عنوان جنسیت sexology

پاورپوینت با عنوان جنسیت sexology

 

در فرمت پاورپوینت . 63 اسلاید قابل ویرایش

 

تعریف سازمان جهانی بهداشت در رابطه با بهداشت جنسی:

 

   بهداشت جنسی عبارت است ازهماهنگی و سازگاری جنبه های جسمی-عاطفی-عقلانی و اجتماعی امور جنسی انسان به گونه ای که شخصیت روابط و عشق را ارتقاء داده و پربارتر کند.

    آمار نشان میدهد که 50٪ زوجین در مراحلی از زندگی زناشویی خود اختلال جنسی را تجربه کرده اند ولی تعداد کمی تحت درمان و مشاوره قرارگرفته اند.

    با ارائه آموزش ، مشاوره واطلاعات مورد نیاز در زمینه فیزیولوژی پاسخهای جنسی انسان،به تدریج مشکلات موجود از بین رفته و ناآگاهی جای خود را به اطلاع و آگاهی کامل میدهد.

    و این ،زوجین راقادر میسازد در حل مشکلات جنسی و حتی اختلاف زناشویی موفق شوند.

 

•تحقق بهداشت جنسی برای هر فرد به این معناست که فرد بتواند زندگی توام با اخلاقیات فردی و اجتماعی داشته باشد در عین حال بتواند از رفتار باروری خود لذت ببردو آن را کنترل نماید.واز عواملی که موجب مهار پاسخ جنسی و اختلال در روابط جنسی میشود مثل ترس –باورهای غلط –شرم –احساس گناه-بیماریها –اختلالات جسمی و نارسایی هایی که با باروری و اعمال جنسی تداخل دارند دور باشد.
•برای پاسخگویی به نیازهای بهداشت جنسی افراد لازم است تغییراتی در نظام خدمات بهداشتی ایجاد شود یعنی ارائه خدمات بهداشت جنسی باید جزئی ادغام یافته در نظام خدمات بهداشت باروری باشد.
•باید کارکنان نظام بهداشتی را در زمینه چنین خدماتی آموزش داد و توانمند نمود و مردم را برای استفاده از این خدمات تشویق کرد.

 

برای دانلود کلیک کنید