ترجمه مقاله پروتکل مسیریاب چند نسخه ای پیش فعال(proactive) برای شبکه های موردی وسایل نقلیه شهری

- ترجمه مقاله پروتکل مسیریاب چند نسخه ای پیش فعال(proactive) برای شبکه های موردی وسایل نقلیه شهری

ترجمه مقاله پروتکل مسیریاب چند نسخه ای پیش فعال(proactive) برای شبکه های موردی وسایل نقلیه شهری

این مقاله ترجمه مقاله انگلیسی PROACTIVE MULTI-COPY ROUTING PROTOCOL FOR URBAN VEHICULAR AD HOC NETWORK  می باشد /

 

سال انتشار : 2016 /

تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 /

تعداد صفحات فایل ترجمه : 10 /

فرمت فایل ترجمه : Word /

 

فایل مقاله اصلی را به زبان انگلیسی رایگان می توانید از اینجا دریافت کنید /

 

 

چکیده:

یک شبکه مسیریابی نقلیه  درمقایسه باشبکه موردی  موبایل به علت حرکت و سرعت وسیله، بسیار متحرک است. بدین سبب یک شبکه نقلیه همیشه به این دلیل جزء بندی می شود،مخصوصا اگر تراکم وسیله کم باشد. در این وضعیت یک مسیر مستقیم بین 2 پایانه مبدا و مقصد نا موجود فرض می شود، یک پروتکل مسیر یاب موردی با مکانیزم کامل مسیریابی به دلیل این که مسیریابی معمولا به علت ماهیت تناوبی لینک های شبکه قطع می شود، ممکن نیست. برای حل این مشکل، می توان از وسیله نقلیه به عنوان یک پیک برای انتقال پیام به صورت انبارش و ارسال ، هرگاه که ارسال پیام از طریق بی سیم مخابرات میسر نیست، استفاده کرد. بیشتر تحقیقات در  VANET ثابت کرده اند که روند حمل و ارسال به طرز قابل توجهی تحویل پایانه به پایانه را به تاخیر می اندازد. این تحقیق بر پرورش یک پروتکل مسیریاب پیش فعال چند نسخه ای با مکانیزم حمل و ارسال که قادر به ارسال بسته های کوچک از وسیله مبدا به وسیله مقصد با میزان تاخیر کم باشد، است. این تحقیق بر تکثیر بسته های اطلاعاتی و توزیعشان بین ایستگاه های تقویتی تاکید دارد. پروتکل پیشنهاد شده تنوع زیادی برای رسیدن به وسیله مقصد با میزان تاخیر تحویل پایانه ای کم، ایجاد می کند ، در عین حال مسیریابی سطح پایین را با دنبال کردن چندین کپی به صورت مجزا پشت سر می گذارد. نتیجه شبیه سازی نمونه شبکه شهری نشان می دهد که پروتکل مسیریابی چند نسخه ای فرض شده قادر به ارسال بسته های کوچک با تاخیر کمتری، نسبت به الگوریتم ارسال تک نقطه ای بدون نیاز به تکیه بر اطلاعات ترافیک واقعی زمان یا مکانیزم سیل آسا، است.

برای دانلود کلیک کنید