کتاب شطرنج دفاع سیسیلی نایدروف مدرن The Modernized Najdorf – Milos Pavlovic

- کتاب شطرنج دفاع  سیسیلی نایدروف مدرن The Modernized Najdorf - Milos Pavlovic

کتاب شطرنج دفاع سیسیلی نایدروف مدرن The Modernized Najdorf – Milos Pavlovic

 The Modernized Najdorf

Milos Pavlovic

سیسیلی نایدروف مدرن 2018

میلوس پاولوویچ

فرمت : PDFPGN

تعداد صفحات : 589

نسخه اورجینال با قابلیت کپی و جاپ

More InformationEdition :PaperbackPublication date :October 31, 2018  Publisher :Thinkers Publishing

محبوبیت شاخه نایدورف در سیسیلی به حدی است که تعداد بازی های انجام شده در این شاخه بیشتر از تعداد بازی های انجام شده در شروع بازی های دیگر است این شاخه مورد علاقه بیشتری از استاد بزرگان و قهرمانان جهان بوده است شاخه های مشهور مثل پیاده سمی،پولگاوسکی،سوزین،حمله انگلیسی برای تمام. شطرنج بازان به عنوان زیر مجموعه نایدورف شناخته شده اند.
با قهرمانی بابی فیشر شاخه نایدورف محبوبیت به دست آورد و‌در آن زمان محبوب ترینها شاخه سیسیلی شد. حتی با باخت فیشر در شاخه پیاده سمی برابر اسپاسکی در مچ قهرمانی جهان در سال ۱۹۷۲ که در ریکیاویک انجام شد،نایدورف محبوبیتش را از دست نداد. با این حال نسل جدیدی از بازیکنان به سادگی روی این شاخه بررسی هایی انجام داده اند که اولین جایگاه این بررسی ها به کاسپاروف اختصاص دارد و بسیاری از استاد بزرگان نیز این رویه را ادامه داده اند
ممکن است راز چنین محبوبیتی را در انعطافی که نایدورف پیشنهاد میکند جستجو کرد. سیاه میتواند بین ساختارهای e6,e5 و حتی g6 انتخاب کند. شما نمی توانید چنین واریانتی را در شاخه های دیگر سیسیلی پیدا کنید. نایدورف یکی از بهترین سه ادامه در برابر حرکت اول e4 می‌باشد دو ادامه دیگر شاخه های برلین و مارشال در شروع بازی روی لوپز هستند.
میلوس پاولوویچ استاد بزرگ با تجربه صربستانی (بالاترین ریتینگ فیده ۲۵۹۳) و قهرمان یوگسلاوی سابق که تحلیل هایش معمولا در مجله های new in chess و اینفورمات ها وجود دارد.

با یک کلیک صفحه یا واریانت مورد علاقه خود را باز کنید.

پاداش ارزشمند : همراه با فایل PGN

برای دانلود کلیک کنید