پکیج تقویت هوش مالی

- پکیج تقویت هوش مالی

پکیج تقویت هوش مالی

آیا می‌دانید که اگر فقط کارکنید و فکری برای تقویت هوش مالی خودتان نکنید،

به جای ثروتمند شدن، هر روز فقیرتر می‌شوید؟!

 

تصور کنید طی سال‌های آینده در شرایطی که حتی هیچ فردی جرئت فکر کردن به رویاهای خودش را ندارد شما هر روز در حال رسیدن به آرزوهای بزرگ خود هستید. خانه‌ی خوبی خریده‌اید، ماشین عالی سوار شده‌اید، سفرهای زیاد و دوری می‌روید و هر روز از راه‌های مختلف درآمدهای زیادی کسب می‌کنید و اصلی ترین دلیلش آن است که شما امروز با دیدن این محصول گامی بزرگ در جهت تقویت هوش مالی خود برداشته اید.

همانطور که می دانید شرایط زندگی با چند سال قبل خیلی فرق کرده است. قبلا یک فرد می توانست به تنهایی کار کند و مخارج زندگی را تامین کند. امروز با سخت تر شدن شرایط اقتصادی، تقویت هوش مالی یک کار ضروری است. اکنون لازم است هر فردی هوش مالی بالایی داشته باشد تا بتواند یک زندگی عالی را تجربه کند!

همیشه برایم‌ سؤال بوده که چگونه ممکن است، بعضی افراد به راحتی در زندگی ثروتمند می‌شوند اما خیلی‌های دیگر همیشه درجا می‌زنند و طبق قانون عدم ثبات، از زندگی عقب می‌افتند!چه تفاوتی است بین افرادی که همیشه کار می‌کنند و انسان‌هایی که در کنار کار کردن ارزش پول خود را حفظ می‌کنند؟

از کودکی فکر می‌کردم آن‌هایی که ثروتمند و موفق هستند، انسان‌هایی کاملاً غیرعادی با ویژگی‌های عجیب و منحصر به فردی هستند! اما با مطالعه و تحقیق و هم‌صحبتی با این گروه، پی بردم که نه تنها انسان‌های معمولی بلکه به مراتب ساده‌تر و بی‌آلایش‌تری از دیگران هستند!

تنها دلیل که باعث شده این افراد همواره شاد و پیروز و ثروتمند و در جریان دائمی از ثروت و فراوانی باشند، این است که هوش مالی خودشان را تقویت کرده‌اند. در واقع آن‌ها با این مهارت و تقویت این هوش توانسته‌اند در تمام مراحل زندگی از پس سختی‌ها و مسائل بر بیایند و همواره در زندگی رو به پیشرفت دائمی باشند.

 

 

 

می خواهم به شما یک خبر خوب بدهم!

اما خبر خوب این است که امکان تقویت هوش مالی برای همه شما وجود دارد، فقط باید آن را اصولی و درست بیاموزید و با تمام وجود بکار بگیرید و از قدرت بیکران این دانش و مهارت ارزشمند در جهت خوشبختی و ثروتمند شدن و پیشرفت دائمی خود بهره ببرید.

از آنجایی که تقویت هوش مالی حاصل دانش و سال‌ها تجربه است، شما با راهکارهای علمی و عملی ارائه‌شده در این محصول، به راحتی می‌توانید عضلات هوش مالی خود را ظرف مدت زمان اندکی تقویت کنید.

 

هوش مالی خودتان را به سرعت تقویت کنید

در کشور خودمان کتاب‌ها و دوره‌های متنوعی در رابطه با افزایش هوش مالی وجود دارند که اکثراً ترجمه متون خارجی بوده و برخی از آن‌ها به حدی طولانی و کسل‌کننده تدریس شده‌اند که هرگز قابل‌مشاهده و استفاده نخواهند بود، به همین دلیل ما در این آموزش با ارائه مسئله‌ها و مثال‌های گوناگون به سرعت شما را با اصلی‌ترین مطالب مهم و کاربردی آشنا کرده‌ایم تا شما با مشاهده این آموزش بومی‌سازی شده و دیدن مثال‌ها و تمرین‌های فراوان بتوانید هوش مالی خودتان را به سرعت ارتقا دهید و درباره پول و سرمایه خود باهوش تر عمل کنید.

 

 

تمرین تمرین تمرین!

همان طور که برای تقویت عضلات فیزیکی بدن از قبیل دست و پا نیاز به تمرین مداوم است شما نیز برای تقویت هوش خودتان نیاز به تمرین‌هایی دارید تا با انجام مداوم آن‌ها هوش مالی خودتان را هر روز بیشتر و بیشتر تقویت کنید، بنابراین ما در این آموزش برای شما تمرین‌های متنوعی را طراحی کرده‌ایم که با انجام آن‌ها به سرعت می‌توانید عضلات هوش مالی خودتان را تقویت کنید و در عمل به دیگران ثابت کنید که فرد متفاوتی شده‌اید و به زودی زندگی کردن به سبک رویایی خودتان را آغاز می‌کنید.

همان طور که اشاره شد بسیاری افراد به دلیل طولانی بودن و گران بودن آموزش‌های موجود یا همچنین عدم فرصت مطالعه کتاب‌های گوناگون هرگز سراغ یادگیری و افزایش هوش مالی خودشان نرفته‌اند، اما ما در این آموزش به شما کمک می‌کنیم تا به سرعت و در کمترین زمان به اصلی‌ترین مباحث هوش مالی آشنا شده و با انجام تمرین‌های ساده و کاربردی آن حتی در حین انجام فعالیت‌های روزمره خودتان به آسانی به موفقیت و ثروت برسید.

برای دانلود کلیک کنید