فرمول شامپو گیاهی

- فرمول شامپو گیاهی

فرمول شامپو گیاهی

فرمولاسون شامپو گیاهی

 

شامپو گیاهی شامل عصاره‌ای از انواع گیاهانی هستند که مو و پوست سر را تقویت می‌کنند. ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین E و املاح معدنی مانند منگنز و آهن از جمله مواردی هستند که مورد نیاز این ناحیه از بدن هستند. هر گیاهی که بتواند این مواد مغذی را برای بدن تأمین کند گزینه‌ای عالی برای استفاده در شامپوهای گیاهی است.

شامپو گیاهی اغلب از گیاهان مختلف دارویی مانند ( آلوئه ورا (vera Aloe)، بابونه (Matricaria chamomilla)، چای سبز (Camellia sinensis)، رزماری (Rosmarinus officinalis)، دم اسب (Equistum arvense) ، گزنه (Urtica dioica) و گل همیشه بهار (Calendula officinalis) که دارای خواص درمانی برای درمان مشکلات مربوط به ریزش مو می باشند, تشکیل شده است.

از لحاظ قیمت تولید و روش تولید خاطر نشان نماییم که با خیالت راحت این فرمولاسیون را از فایل سل تهیه و تولید نمایید.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول در بازار موجود است و از طریق اینترنت می توانید آن را از شرکت های مواد اولیه فروش تهیه نمایید. 

این فرمول مورد تایید سازمان غذا و دارو است.

ویژگی های فرمولاسیون شامپو گیاهی:

1) ضد ریزش مو

2) شویندگی بالا

3) تقویت ریشه مو

4) تنظیم چربی پوست سر

5) ضد شوره و موخوره

6) برطرف کننده خارش

7)افزایش گردش خون

8) نرم کننده و ترمیم کننده

انواع شامپو مخصوص موهای خشک, چرب, معمولی, تقویت کننده, ضد ریزش, ضد شوره و … موجود می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت این فرمولاسیون در بازار بیش از یک و نیم میلیون تومان است که با توجه به تولید صنعتی این فرمولاسیون می توانید به راحتی و با خیال آسوده و قیمت بسیار پایین آن را از سایت فایل سل دانلود و شروع به تولید نمایید.

برای دانلود کلیک کنید