فرمول شامپو ویتامینه

- فرمول شامپو ویتامینه

فرمول شامپو ویتامینه

فرمولاسیون شامپو ویتامینه

 

 ویتامینه کردن مو، قسمت های آسیب دیده ی مو را به طور موقتی ترمیم کرده و باعث تقویت موهای شما می شود. همان طور که نرم کننده ها رطوبت مو را حفظ کرده و الکتریسیته ی مو را کاهش می دهد و مو را درخشنده و شفاف می کند.
کار دیگری که ویتامینه کردن در موی سر انجام می دهد، فرم دادن به مو است. ویتامینه کردن همچنین مقاومت موها را در برابر شرایط نامطلوب محیطی بالا می برد. باید توجه داشته باشید که ویتامینه کردن انواع مختلفی دارد.

وجود pH قلیایی در شامپو باعث حذف کامل چربی های پوست شده و پوست را به سمت خشک شدن سوق می دهد. خشکی مو باعث جدا شدن کوتیکول ها از روی ساقه مو شده که باعث زبری، عدم درخشندگی، افزایش اصطکاک بین تارهای مو، عدم شانه پذیری و در نهایت موخوره می گردد.

تنظیم pH در حدود 5 تا 5/5 باعث می شود که حتی در مصرف روزانه شامپو، کوتیکول های مو آسیب کمتری ببیند و مو درخشندگی خود را حفظ نماید. در تهیه این شامپو از مخلوط چند نوع سورفاکتنت آنیونی ملایم با غلظت کم استفاده شده است تا در عین داشتن اثر شویندگی مناسب باعث تحریک پوست سر نشود.

از لحاظ قیمت تولید و روش تولید خاطر نشان نماییم که با خیالت راحت این فرمولاسیون را از فایل سل تهیه و تولید نمایید.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول در بازار موجود است و از طریق اینترنت می توانید آن را از شرکت های مواد اولیه فروش تهیه نمایید. 

این فرمول مورد تایید سازمان غذا و دارو است.

ویژگی های فرمولاسیون شامپو ویتامینه:

1) حفظ لطافت و درخشندگی مو

2) رفع خشکی مو

3) رفع ریزش مو

4) دارای پی اچ مناسب

5) شویندگی بالا

6) کف بالا

7) عدم حساسیت و تحریک پوست سر

8) در حال تولید صنعتی

انواع شامپو مخصوص موهای خشک, چرب, معمولی, تقویت کننده, ضد ریزش, ضد شوره, گیاهی و … موجود می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت این فرمولاسیون در بازار بیش از سه میلیون تومان است که با توجه به تولید صنعتی این فرمولاسیون می توانید به راحتی و با خیال آسوده و قیمت بسیار پایین آن را از سایت فایل سل دانلود و شروع به تولید نمایید.

برای دانلود کلیک کنید