دانلود پاورپوینت مدیریت تدارکات پروژه – 11 اسلاید

- دانلود پاورپوینت مدیریت تدارکات پروژه - 11 اسلاید

دانلود پاورپوینت مدیریت تدارکات پروژه – 11 اسلاید

 پاورپوینت مدیریت تدارکات پروژه – 11 اسلاید

 

 

 

 

 

 

مدیریت تدارکات پروژه

درس: مدیریت طرح های توسعه

 

vمدیریت تدارکات پروژه، شامل فرآیندهای خرید یا دریافت محصولات، خدمات یا نتایج مورد نیازازخارج تیم پروژه است و همچنین دربرگیرنده همه قراردادهای منعقد شده با یک سازمان خارجی (خریدار).
vبرنامه ریزی تدارکات، مدیریت تدارکات، نظارت و خاتمه تدارکات، چهارفرآیند این بخش مدیریت پروژه، با یکدیگر و با فرآیند های حوزه های دانش دیگر، در تعامل می باشند.
vاین فرآیند ها با قراردادهایی که اسناد حقوقی بین خریدار و فروشنده بوده ، درارتباط می باشند.
vمسئولیت تیم مدیریت پروژه این است که اطمینان حاصل کند که تمام اقدامات مربوط به تدارکات، نیازهای خاص پروژه را در راستای    سیاست های حوزه تدارکات سازمان، تامین می نماید.
vیک پروژه می تواند شامل مدیریت همزمان یا متوالی چندین قرارداد باشد. گاهی فروشنده، کار را به عنوان یک پروژه مدیریت میکند.
vنظارت تدارکات؛ فرآیند روابط تدارکات، نظارت بر عملکرد قرارداد و ایجاد تغییرات و اصلاحات مورد نیازاست که اطمینان می دهدعملکرد فروشنده، الزامات تدارکات را تامین نموده و خریدار، طبق ضوابط قرارداد قانونی، عمل می نماید.
vاین فرآیند یک بخش مدیریت مالی جهت نظارت بر پرداخت به فروشندگان دارد.
vنظارت تدارکات، به بازبینی و مستند سازی کاری که فروشنده، طبق قرارداد انجام میدهد، می پردازد و اقدامات اصلاحی مورد نیاز را تعیین می کند که ممکن است از نتیجه این بازبینی به عنوان سنجش شایستگی فروشنده برای پروژه های آتی استفاده شود.

 

vخاتمه تدارکات؛ فرآیند تکمیل هر یک از تدارکات پروژه است. این فرآیند مدیریت فعالیت هایی از قبیل نهایی کردن ادعاهای باز، به روز رسانی سوابق جهت انعکاس نتایج نهایی و بایگانی اطلاعات برای استفاده آتی را بر عهده می گیرد.
vفسخ زود هنگام قرارداد، حالت خاصی از خاتمه تدارکات است که   می تواند از یک توافق دو طرفه بین طرفین در غیاب یکی از طرفین، یا جهت منفعت خریدار اگر در قرارداد پیش بینی شده باشد، ناشی شود.

برای دانلود کلیک کنید