دانلود حل تمرین کتاب طراحی مدارات مجتمع آنالوگ رضوی Razavi Design of Analog CMOS Integrated Circuits

- دانلود حل تمرین کتاب طراحی مدارات مجتمع آنالوگ رضوی Razavi Design of Analog CMOS Integrated Circuits

دانلود حل تمرین کتاب طراحی مدارات مجتمع آنالوگ رضوی Razavi Design of Analog CMOS Integrated Circuits

کتاب حل تمرین کتاب طراحی مدارهای مجتمع سیموس آنالوگ

Design of Analog CMOS Integrated Circuits By Behzad Razavi

در اینجا حل تمرین کتاب طراحی مدار مجتمع آنالوگ که به عنوان اصلی ترین منبع آموزشی در زمینه مدارات آنالوگ CMOS استفاده می شود، قرار می دهیم نویسندگان کتاب نیز بهزاد رضوی می باشد.

آنچه تحویل داده می شود:

1. فایل PDF حل تمرینات (به صورت دستنویس توسط خود انتشارات)

تعداد صفحات: 329 صفحه

زبان انگلیسی (ویرایش اول کتاب Rvisited)

دروس مرتبط: مدارات آنالوگ، مدار مجتمع کارشناسی ارشد

Design of Analog CMOS Integrated Circuits by Behzad Razavi, deals with the analysis and design of analog CMOS integrated circuits, emphasizing fundamentals, as well as new paradigms that students and practicing engineers need to master in today’s industry. Because analog design requires both intuition and rigor, each concept is first introduced from an intuitive perspective and subsequently treated by careful analysis. The objective is to develop both a solid foundation and methods of analyzing circuits by inspection so that the reader learns what approximations can be made in which circuits, and how much error to expect in each approximation. This approach also enables the reader to apply the concepts to bipolar circuits with little additional effort.

ترجمه گوگل: طراحی مدارهای آنالوگ CMOS مجتمع بهزاد رضوی، معاملات با تجزیه و تحلیل و طراحی CMOS آنالوگ مدارهای مجتمع، با تاکید بر اصول، و همچنین پارادایم جدید است که دانشجویان و مهندسین تمرین نیاز به استاد در صنعت امروز است. از آنجا که طراحی آنالوگ نیاز به هر دو شهود و دقت، هر مفهوم برای اولین بار از دیدگاه بصری معرفی و پس از آن با تحلیل دقیق درمان می شود. هدف این است که برای توسعه هر دو یک پایه محکم و روش های تجزیه و تحلیل مدارهای توسط بازرسی به طوری که خواننده می آموزد که چه تقریب می توان که در آن مدارات ساخته شده، و چه مقدار خطا به انتظار در هر تقریب است. این رویکرد همچنین خواننده را قادر می سازد به کار بردن مفاهیم به مدارهای دو قطبی با تلاش اضافی است.

 

توجه توجه توجه: هرگونه کپی برداری و فروش فایل های فروشگاه برکت الکترونیک (به آدرس solutions.sellfile.ir) در فروشگاه های دیگر شرعاً حرام است، تمامی فایل ها و پروژه های موجود در فروشگاه، توسط ما اجرا و پیاده سازی و یا از منابع معتبر زبان اصلی جمع آوری شده اند و دارای حق کپی رایت اسلامی می باشند.

از پایین همین صفحه (بخش پرداخت و دانلود) می توانید این پروژه را خریداری و دانلود نمایید.

کد محصول: 60038

برای دانلود کلیک کنید