تبلیغات و برندسازی در عصر کرونا و پسا کرونا- 42 صفحه
در این تحقیق جامع می خوانیم: در جهان کنونی، وضعیت جدید، بازار ما را بر آن می دارد که به هدف تبلیغات بیندیشیم. امروزه مشاوران و دست اندرکارانی که برنامه های تبلیغاتی را ترسیم می کنند، دریافته اند که سطح آگهی دهندگان از تبلیغات به طرز چشمگیری افزایش یافته، این در حالی است که آگهی دهندگان نمی دانند برای دستیابی به تاثیرگذارترین تبلیغات به چه ابزاری نیازمندند: صرف بودجه بیشتر در رسانه ها، طراحی جذاب و منحصر به فرد آگهی، یا برخورداری از هدفی روشن و مشخص در تبلیغات.
گسترش ویروس کرونا همه سازمان ها را به نوعی تحت تاثیر خود قرار داده است که در برخی سازمان ها این تاثیر منفی بوده و در برخی دیگر تاثیرات مثبتی را بر جای گذاشته است. از طرف دیگر این ویروس به شدت رفتار مصرف کنندگان در صنایع مختلف را نیز تحت تاثیر قرار داده است. اما موضوع مهمی که باید به آن توجه داشت این است که ویروس کرونا به معنای نابودی کسب و کارها نیست بلکه در برخی از صنایع باعث فروش بیشتر خدمات و محصولات نیز شده است. برای مثال سوپرمارکتهای آنلاین، فروش چند برابری را تجربه کردهاند چرا که بیشتر مردم ترجیح میدهند در خانه بمانند و در مکانهای شلوغ و آلوده رفت و آمد نداشته باشند. اما به هر حال در سر دیگر این طیف بعضی از کسب و کارها هم مشکلات زیادی را تجربه کردهاند و فروش شان به حداقل ممکن رسیده است. همه شرکت چه تاثیرپذیرندگان مثبت و چه تاثیرپذیرندگان منفی باید در این دوره یک سری استراتژی هایی را برای استفاده از موقعیت پیش آمده و یا کاستن از تبعات منفی آن، پیاده نمایند.