گزارش بازدید معدن

- گزارش بازدید معدن

گزارش بازدید معدن

گزارش کار بازدید از معدن به چند فصل تقسیم شده است :

 در فصل اول که مربوط به مفاهیم پایه معدن مثل رمپ، آنومالی، کانسار و …. است به توضیح این مفاهیم می‌پردازیم. در فصل اول گزارش بازدید معدن با توجه به اهمیت درک درست وکافی از مفاهیم اولیه به منظور یادگیری مفاهیم سطح بالاتر و پیشرفته‌تر تلاش کردیم با شناسایی مفاهیم اساسی و پایه و معرفی و توضیح آنها بتوانیم در فصول بعدی مشکل فهم اولیه از تعاریف را برطرف کنیم.

در فصل دوم که مربوط به بازدید از معدن سرب و روی کوشک است ابتدا به معرفی اجمالی معدن از جمله موقعیت جغرافیایی، تاریخچه و … پرداخته ایم. در ادامه بحث این فصل به معرفی کارخانه فرآوری و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

فصل سوم که مربوط به بازدید از معدن سنگ آهن گلگهر است ابتدا به معرفی ابر شرکت گلگهر می‌پردازیم که در این بخش اطلاعات مختلفی از شرکت از جمله تاسیس شرکت، نوع سهام و …ارائه می‌شود که به منظور آشنایی بیشتر با این شرکت مهم و بزرگ معدنی است. در بخش بعدی که مربوط به خود معدن است و هدف اصلی گزارش معدن است به معرفی کامل و جامع معدن سنگ آهن گلگهر می‌پردازیم. در این بخش می‌آموزیم که یکی از و شاید حتی بزرگترین ذخیره سنگ آهن خاورمیانه از لحاظ حجم ذخیره است. همچنین این نکته نیز ذکر شده است که این معدن دارای 6 آنومالی ذخیره‌ای است، بقیه اطلاعات جامع را در فصل مربوطه مورد بررسی و کاوش قرار خواهیم داد.

در فصل چهارم که مربوط به آخرین بازدید ما است مربوط می شود به بازدید از معدن مس میدوک که در شهر بابک کرمان انجام شد. در این بازدید نکته جدیدی که وجود داشت مربوط می شود به کارخانه ذوب خاتون‌آباد. لذا به همین دلیل می‌توان گفت کامل‌ترین بازدید ما همین بازدید بود زیرا ما قبلا تا تولید کنسانتره را مشاهده می‌کردیم ولی با سرانجام کنسانتره به صورت عینی و مشاهداتی آشنا نمی‌شدیم. بقیه توضیحات مربوطه را در فصل متناظر با این مبحث مطالعه خواهیم نمود.

گزارش بازدید معدن                  فرمت: Word             تعداد صفحه: 41

نمونه ای از گزارش بازدید معدن را می توانید رایگان از اینجا دانلود کنید.

برای دانلود کلیک کنید