کتاب دایره المعارف شفا اثر مهندس محمدمهدی صدرایی – بررسی خواص درمانی گیاهان، میوه ها، سبزیجات،غلات و دمنوش ها

- کتاب دایره المعارف شفا اثر مهندس محمدمهدی صدرایی - بررسی خواص درمانی گیاهان، میوه ها، سبزیجات،غلات و دمنوش ها

کتاب دایره المعارف شفا اثر مهندس محمدمهدی صدرایی – بررسی خواص درمانی گیاهان، میوه ها، سبزیجات،غلات و دمنوش ها

از دیرباز یکی از ابتدایی ترین و در دسترس ترین منابع برای درمان بیماری ها، گیاهان بوده است و انسان نخستین؛ برای رهایی از دردهای خود به خواص میوه ها، سبزیجات و گیاهان پی برده و به طرق گوناگون مورد استفاده قرار داده است. در دنیای پیشرفته و ماشینی امروز، اگر چه مصرف گیاهان دارویی به اندازۀ داروهای شیمیایی و ساخته دست بشر توسعه نیافته ولی هیچ گاه جایگاه خود را از دست نداده است، محققین بسیاری نیز معتقدند که داروهای شیمیایی و تنقلات مصنوعی حاوی طعم دهنده ها و افزودنی های کاملا شیمیایی که به طور وسیع در جوامع امروزی استفاده می شود موجب امراض و مشکلات جسمی و روحی فاجعه بار می گردد، ولی گیاهان فاقد هرگونه مضرات و اثرات سوء می باشند. تبلیغات رنگارنگ و سوء استفاده از طعم، بو و رنگ میوه ها و سبزیجات را می توان به وضوح در محصولات مختلف مشاهده کرد مانند نوشابه های رنگی با طعم پرتقال، سیب، هلو، کاکائو و … انواع پفک ها و اسنک ها با طعم سبزیجات مختلف، حتی ردپای این بی مهری را می توان در محصولات دخانی همچون تنباکوهای کاملا شیمیایی دید که از طعم و بوی خوش میوه های طبیعی کمال سوء استفاده را کرده و با بسته بندی ها و تبلیغات بدون توجه به حفظ سلامت مصرف کنندگان مورد مصرف و غفلت جوامع بشری قرار گرفته است. هدف از تالیف این کتاب ترویج و ارتقای سطح آگاهی عموم در مورد خواص درمانی بیش از 200 نوع از میوه ها، گیاهان دارویی، سبزیجات ، غلات و دمنوش ها در پنج فصل است که به صورت جامع و کامل مورد کنکاش و بررسی قرار گرفته است.

 

کتاب حاضر در 416 صفحه (209 صفحه PDF) توسط انتشارات مهراج منتشر شده است که فایل پی دی اف آن ارائه می گردد. 

اینجانب محمدمهدی صدرایی ادمین این فروشگاه اینترنتی و نویسنده کتاب ارائه شده می باشم و کارت مجوز کتاب نیز موجود و قابل ارائه می باشد.

از این کتاب دانشجویان محترم رشته های صنایع غذایی ، تغذیه، کشاورزی و سایر رشته های مرتبط می توانند در پروژه های دانشگاهی خود با ذکر رفرنس استفاده نمایند.

فروش فایل کتاب برای اولین بار و انحصارا در مجموعه وزین فایل سل ارائه می گردد

از خرید این کتاب پشیمان نخواهید شد

 

برای دانلود کلیک کنید