پاورپوینت آماده; برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

- پاورپوینت آماده;  برنامه الگويي HACCP برای توليد بستنی

پاورپوینت آماده; برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است

 

تعداد اسلاید : 34 اسلاید

برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی 1. توصیف فرآورده: بستنی (Ice cream) فرآورده لبنی منجمد آماده مصرفی است که اط شیر گاو و یا گاومیش از طریق ترکیبل و فرآیند مناسب بر روی خامه یا سایر فرآورده های لبنی با شکر و مواد طعم دهنده خوراکی بدست می آید. همچنین حاوی, پایدار کننده ها, قوام دهنده ها و رنگ های خوراکی مجاز نیز میباشد.
این برنامه صرفاً هک فرآورده یعنی “بستنی” را پوشش می دهد. اگر شرکت بخواهد فرآورده های دیگری را تولید کند باید برنامه دیگری نیزتدوین نماید. جدول توصیف فرآورده بستنی نام و امضاء تنظیم کننده: تاریخ تنظیم:
نام و امضای تأیید کننده: تاریخ تأیید: 2. فرآیند تولید: این برنامه کل فرآیند تولید “بستنی” را صرفاً تا مرحله بارگیری از کارخانه در بر میگیرد زیرا بستنی به صورت خرده فروشی به مصرف کننده عرضه میگردد احتمال اینکه درهنگام توضیح یانگهداری آلوده شود وجود ندارد تهیه کننده: تأئیدکننده:
تاریخ: تاریخ: 3. شناسایی و ارزیابی مخاطره ها و تعیین CCPs

جدول شناسایی و ارزیابی مخاطره در مراحل تولید بستنی در شرکت… جدول شناسایی و ارزیابی مخاطره در مراحل تولید بستنی در شرکت…(ادامه) جدول شناسایی و ارزیابی مخاطره در مراحل تولید بستنی در شرکت…(ادامه) تنظیم فرآیند بصورت جدول شناسایی و ارزیابی مخاطره در مراحل تولید بستنی در شرکت…(ادامه) شناسایی CCPs با به کارگیری درخت تصمیم گیری CCP در فرآیند تولید بستنی شناسایی CCPs با به کارگیری درخت تصمیم گیری CCP در فرآیند تولید بستنی CCP3 CCP2 CCP1 CCPs که در فرآیند تولید بستنی در شرکت … شناسایی شد. CCPs که در فرآیند تولید بستنی در شرکت … شناسایی شد.(ادامه) برنامه HACCP برای تولید بستنی در شرکت… برنامه HACCP برای تولید بستنی در شرکت…(ادامه) برنامه HACCP برای تولید بستنی در شرکت…(ادامه) برنامه HACCP برای تولید بستنی در شرکت…(ادامه) برنامه HACCP برای تولید بستنی در شرکت…(ادامه) برنامه HACCP برای تولید بستنی در شرکت…(ادامه) برنامه HACCP برای تولید بستنی در شرکت…(ادامه)

برای دانلود کلیک کنید