ربات های مدیریت پیج اینستاگرام

- ربات  های مدیریت پیج اینستاگرام

ربات های مدیریت پیج اینستاگرام

 

 

 

با ربات اینستاگرام طرفداران اینستاگرام را افزایش دهید

 یک ربات رونق فالوور اینستاگرام از هزینه های اضافی و طرفداران ساختگی کافی است ، بدون هیچ زحمتی برای ارسال مکرر پست و کنار آمدن با صفحه وب اینستاگرام خود. اگر به دنبال افزایش طرفداران واقعی اینستاگرام خود هستید ، اگر در جستجوی دنبال کنندگان ایرانی و حضور یک حامی فعال در صفحه وب اینستاگرام خود هستید ، اگر به دنبال افزایش تضمینی پیروان اینستاگرام خود هستید ، به مکان درست!

ربات اینستاگرام چیست؟

 ربات همیشه یک وسیله درآمد فالوور نیست ، رباتInstagram  یک سیستم هوشمندانه برای رشد طرفداران ، تبلیغات تجاری و کنترل حساب اینستاگرام شما است ، این رباتیک ممکن است براساس خواسته های شما تنظیم شود ، که می تواند صفحات رقابتی و معروف Instagram ، برچسب ها باشد یا موقعیت ها یک جغرافیا را از یک شهر به یک جامعه خاص تنظیم کنید ، و از این خواسته ها می توانید یک پیرو واقعی و پرانرژی اینستاگرام تضمین کنید. نحوه کارکرد واقعی این است که پس از قرار دادن ربات و روشن کردن آن ، ربات به طور هوشمندانه شروع به پسندیدن ، اظهارنظر و دنبال کردن بازار هدف شما می کند ، در نتیجه باعث می شود روزانه تعداد زیادی بازدید کننده ، واقعی و فعال به وب مراجعه کنید. صفحه مال شما جریان دارد. دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را افزایش دهید همه پیروانی که این ربات برای شما جمع می کند واقعی هستند و ربات با هوشمندی به شما گزارش می دهد که دنبال کننده را در صفحه وب خود به چه هدفی تبدیل کرده و این هدف چقدر قدرتمند می شود. ارسال پیام مستقیم رایانه ای شما می توانید InstagrIncrease دنبال کنندگان اینستاگرام خود را با ربات اینستاگرام تنظیم کنید  ،این یک ربات افزایش دهنده فالوور اینستاگرام از هزینه های اضافی و فالوورهای جعلی بس است ، از دردسر ارسال منظم و مدیریت صفحه اینستاگرام خود کافی است. اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود هستید ، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور مشتری فعال در صفحه اینستاگرام خود هستید ، اگر به دنبال افزایش تضمینی فالوئرهای اینستاگرام خود هستید ، به مکان مناسب رسیده اید !

 

ربات اینستاگرام چیست؟

یک سیستم فروش فالوور نیست ، ربات اینستاگرام یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوورها ، تبلیغات و مدیریت حساب اینستاگرام شما است ، این ربات را می توان با اهداف شما تنظیم کرد ، که می تواند صفحات ، برچسب ها یا موقعیت های رقابتی و محبوب Instagram باشد. جغرافیایی را از یک شهر به یک محله خاص تنظیم کنید و از این اهداف پیرو واقعی و فعال اینستاگرام تضمین خواهید شد. روش کار این است که پس از راه اندازی و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به پسندیدن ، نظر دادن و دنبال کردن بازار هدف شما می کند ، بنابراین بازدیدکنندگان روزانه ، پیروان واقعی و فعال زیادی را در صفحه انجام می دهد. مال شما جریان دارد. دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را افزایش دهید تمام فالوئرهایی که ربات برای شما جمع می کند واقعی هستند و ربات با هوشمندی به شما گزارش می دهد که از چه هدفی تعیین کرده اید که دنبال کننده به صفحه شما جذب شود و چقدر این هدف م effectiveثر بوده است. ارسال پیام مستقیم به صورت خودکار شما می توانید ربات اینستاگرام خود را طوری تنظیم کنید که وقتی شخص جدیدی صفحه شما را دنبال می کند ، یک پیام مستقیم ارسال شود که تشکر می کند و تجارت شما را به این دنبال کننده جدید معرفی می کند. با این کار ، مشتریان ما توانسته اند در اینستاگرام 2 فروش داشته باشند. پیروان ثابت و وفادار را مساوی و جذب کنید! از رایانه خود یک پست برنامه ریزی شده به حساب اینستاگرام خود ارسال کنید با سایت ما می توانید ساعت ها و دقیقه های خود را برای 3 ماه آینده برنامه ریزی کنید تا ربات برای شما پستی در صفحه شما ارسال کند ، حتی می توانید عکس های صفحات دیگر را دوباره بازنشر کنید. هنگامی که می خواهید سفر کنید ، نگران نخواهید بود که پیروان شما شما را فراموش خواهند کرد ، صفحه شما در غیاب شما فعال خواهد شد! من رباتیک هستم تا پس از دنبال کردن شخصیت جدید به صفحه ، پیام لحظه ای ارسال شود که از شما تشکر و معرفی می کند شرکت تجاری به این پیرو جدید. با این کار ، مشتریان ما توانسته اند در اینستاگرام 2 تبلیغ کنند. طرفداران ثابت و وفادار را مساوی و جذب کنید! انتشار برنامه ریزی شده در حساب اینستاگرام خود را از رایانه ارسال کنید با استفاده از صفحه وب ما ، شما می توانید ساعت ها و دقیقه های خود را برای 3 ماه آینده در دستور کار قرار دهید تا ربات برای شما صفحه ای ارسال کند ، حتی می توانید عکس های فوری از صفحات مختلف را دوباره بازنشر کنید. در صورت نیاز به تور ، دیگر نمی ترسید که پیروانتان از شما غافل شوند ، صفحه وب شما می تواند به دلیل عدم حضور شما فعال باشد

برای دانلود کلیک کنید