دانلود فایل فلش NMO-L31 GT3 اندروید 7 ( رام هواوی GT3 ) update new

- دانلود فایل فلش NMO-L31 GT3 اندروید 7 ( رام هواوی GT3 ) update new

دانلود فایل فلش NMO-L31 GT3 اندروید 7 ( رام هواوی GT3 ) update new

نام دستگاه{ Huawei GT3                                   منطقه{ خاورمیانه

مدل دستگاه{ NMO-L31                                      نسخه اندروید{ 7.0

 

شماره ساخت{ C185B377                                              زبان فارسی{ منو و کیبورد

تاریخ انتشار{ 2018                                           حجم{ 4.30 GB

 

دانلود رام اندروید ۷ برای NMO-L31 | ارتقاء اندروید هواوی جی تی ۳

 

همراهان و همکاران گرامی در این پست با انتشار لینک دانلود فایل فلش  NMO-L31 GT3 یا بعبارتی رام هواوی GT3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود؛ جدیدترین رامها از مناطق مختلف را در اینجا قرار داده ایم که شما با توجه به بیلدنامبر فعلی گوشی می بایست فریمور متناسب آنرا را دانلود و بر روی گوشیتان فلش بزنید. اگر در مورد رام های اطلاع چندانی ندارید بهتر است قبل از هر چیز مقاله “کدام رام مناسب گوشی من است” را مشاهده و مطالعه بفرمائید تا اطلاعاتی مناسبی در این خصوص کسب کنید و سپس با خیالی آسوده تر نسبت به دانلود رام هواوی GT3 NMO-L31 اقدام نمائید. ضمناً در کادر پایین نیز در خصوص اینکه هر رام بر روی کدام بیلدنامبرها قابل نصب است توضیحاتی ارائه داده ایم که میتوانید از آن نیز کمک بگیرید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که فقط رام خاورمیانه با بیلدنامبر C185 از زبان فارسی در منو و کیبورد پشتیبانی میکند و سایر رام ها فاقد منوی فارسی هستند.

دانلود رام اندروید ۷ برای NMO-L31 هواوی جی تی ۳

با نصب هر یک از رام های موجود در این صفحه بر روی گوشی خود، ضمن اینکه از شر ویروس ها و مشکلات نرم افزاری دستگاه خود بطور کامل رهایی خواهید یافت همچنین نسخه اندروید گوشیتان نیز به اندروید نوقا ۷.۰ ارتقاء خواهید یافت. پس اگر تا حالا اینکارو نکردی و هنوز اندروید ۶ روی گوشیته و میخوای که رابط کاربری اندروید ۷ رو لمس کنی، همین حالا دست بکار شو! آموزش نحوه فلش زدن هواوی نیز بطور کامل در سایت دانلودرام موجوده و میتونی ازش کمک بگیری!

این رامها از سوی کمپانی HUAWEI رلیز شده اند و لذا 100% رسمی و اورجینال میباشند.

 

برای دانلود کلیک کنید