تحلیل غیرخطی سیستم ترکیبی میراگر ADAS و بادبند کمانش ناپذیر در قاب های فلزی 2بعدی
در این تحقیق نوع روش بصورت تئوری و غیر آزمایشگاهی بوده است . به دلیل عدم دسترسی به سازه و بادبندهای BRBF واقعی و میراگر ADAS ، رفتار آنها با استفاده از یک نرم افزار شبیه سازی مثل abaquse مورد شبیه سازی قرار گرفته تا بتوان رفتار قاب و همچنین سایر کنترلر های قبلی را روی این سازه مورد بحث و بررسی قرار داد. در مطالعه حاضر رفتار مهاربند BRBF و میراگر ADAS بعنوان میراگر هیسترتیک بررسی و عملکرد مطلوبی در جذب انرژی مشاهده گردید در نهایت به این نتیجه رسیدیم که استفاده از میراگر با سختی بالا باعث افزایش ضریب شکل پذیری تا 5% خواهد شد.
فایل های پیوست بصورت PDF بوده و پایان نامه حاضر 78 صفحه می باشد