افزایش عزت نفس با هیپنوتیزم

- افزایش عزت نفس با هیپنوتیزم

افزایش عزت نفس با هیپنوتیزم

افزایش عزت نفس با هیپنوتیزم

 

  • آیا مدام خود را با دیگران مقایسه می کنید و از اینکه آنها در زندگی شان بهتر و جلوتر از شما هستند احساس یاس و سرخوردگی میکنید؟
  • آیا زمانیکه رئیس تان شما را فرا میخواند و بابت یک اشتباه کوچک شما را خطاب میکند شما نیز تا مدتها خودتان را سرزنش میکنید و خود را مسئول تمام اتفاقات مخرب بوجود آمده در محل کار میدانید؟
  • آیا در حین انتخاب همسر نظرات همه برای شما مهم میشود و معیارهای اصلی خود را فراموش میکنید و متعاقب با نظرات و خواسته های آنها پیش میروید؟
  • آیا از طردشدن و تنها ماندن واهمه دارید و سعی میکنید برای جلوگیری از این اتفاق شوم همه را راضی و خشنود نگه دارید حال به هر طریقی که شده ؟حتی نابودی خودتان؟!
  • آیا همچنان در یک رابطه ی مسموم گیر افتاده اید و خود را مسئول خشم ، ناراحتی و نارضایتی طرف مقابل میدانید چون به حد کافی برای شادمانی اش تلاش نکرده ایید؟
  • آیا تا کنون خود را مستحق و لایق جایگاهی بهتر در زندگی نمیدانستید؟
  • آیا برای رضایت از کاری که انجام داده اید حتما نیاز به تایید یا تشویق از طرف دیگران دارید 
  • آیا به تنهایی قادر به گرفتن تصمیم های مهم نیستید و همیشه فکر میکنید این نوع تصمیم گیری از توان من خارج است 
  • آیا برای نوع پوشش ،خرید وسیله،جابجایی منزل و.. همیشه به نظر دیگران بیش از راحتی خود اهمیت می دهید 

و بسیاری سوالات دیگر …

باید بدانید که بدون داشتن عزت نفس شما به هیچ کدام از آرزوهای خود نخواهید رسید تکرار میکنم هیچکدام 

یک بار برای همیشه وجود و ناخودآگاه خود را قدرتمند برنامه ریزی کن و یک عمر با عزت مندی و در اوج زندگی کن 

چون تو لایق بهترین زندگی هستی 

در عزت نفس سخن از ضمیر یا نفس درمیان است نه از مال و مکنت و تایید و تحسین.(وین دایر)

افزایش عزت نفس ، زیربنای رشد سالم است!

  1. ما برای رشد فردی و توسعه مهارتهای خود، وقت قابل توجهی صرف می‌کنیم!
  2. برای یادگیری انوع زبانهای خارجی مثلاً ، زبان انگلیسی وقت می‌گذاریم. می‌کوشیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم!
  3. می‌کوشیم تسلط کلامی خود را پرورش دهیم. انرژی و توان خود را برای بهبود مهارت ارتباطی صرف می‌کنیم!
  4. اما بسیار پیش می‌آید که احساس می‌کنیم این تلاش‌ها، چندان اثربخش نبوده‌اند یا نتیجه‌ی آنها کمتر از حد انتظارمان بوده است!
  5. حتی شرکت در این کارگاه های زندگی شاد زمانی مفید و موثر واقع میشود که جایگاه واقعی عزت نفس را در زندگی خود بشناسیم!
  6. چون شادمانی و رضایت هم، ساختمانی است که بر مبنای عزت نفس، ساخته می‌شود!

اگر برای زیربنا وقت نگذاریم، تمامی حرف‌ها و تکنیک‌ها و تمرین‌های دیگر، صرفاً مانند داروی مسکن یا ماده‌ ی مخدر، تسکینی کوتاه مدت بر دردی عمیق‌ خواهند بود که به سادگی مرتفع نخواهد شد.

اما از آنجا که تجربه‌ی ما نشان داده است که در فرهنگ روانشناسی غیرتخصصی ما تقریباً هر چیز خوبی به عزت نفس و هر چیز نامطلوبی بهکاهش عزت نفس یا کمبود عزت نفس ربط داده می‌شود، آشنایی با تعریف عزت نفس نقطه‌ی شروع مناسبی برای بهبود عزت نفس خواهد بود.

عزت نفس را می‌توان در کنار واژه‌هایی مثلعشق و آرامش و رشد قرار داد که همیشه و همه جا، در مورد آنها صحبت شده و همه بر روی اهمیت آنها اتفاق‌نظر دارند، اما به سادگی نمی‌توان تعریف مشخصی را برای آنها در نظر گرفت.

با وجودی که مفهوم پردازی‌های متعددی ازعزت نفس انجام شده است، هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌ایم که اتفاق نظر قطعی بر روی تعریف عزت نفسوجود داشته باشد و بتوانیم به سادگی بگوییم که معی عزت نفس چیست و عزت نفس یعنی چه.

اما جالب این‌جاست که با وجود تفاوت دیدگاه‌ها، عموم صاحب‌نظران و محققان تاکید دارند که عزت نفس بر روی نحوه مواجهه‌ی ما با مشکلات زندگی، شکست‌ها، پیروزی‌ها و کیفیت روابط عاطفی تاثیر دارد.

دو نوع نگاه مختلف به عزت نفس:

  • ارزیابی‌های من از خودم (وقتی می‌کوشم با سیستم تحلیلی ذهن خودم، در مورد خودم قضاوت کنم)
  • احساس من نسبت به خودم (وقتی قصد ندارم آن را دقیق بفهمم یا تحلیل کنم یا برای دیگران توضیح دهم)
در درون همه ی ما تمایل به انجام دادن کارها و مسئولیت های بیشتر، خارج کردن زندگی مان از حالت عادت و روزمرگی و تجربه ی داشتن روزهای عالی و زیباست. با این حال، برای بسیاری از ما این تمایلات درونی و  عمیق قفل شده اند، تحت تاثیر و حصار شک و تردید و یک ترس ، قرار گرفته اند . که تمامی این ناکامی ها در رسیدن به سرمنزل مقصود بدلیل احساس مخرب و نابودگر عدم عزت نفس است.
 
متاسفانه این بخش از ذهن و نگرش شکست خورده عزت نفس و اعتماد به نفس ما را به کلی از بین میبرد و همانند مانعی بزرگ ، اجازه ی ترسیم هدف در زندگی را از ما به راحتی سلب میکند چه رسد به اینکه جرات رسیدن به آنها را به ما دهد!!!
 

اما بیشتر مواقع ممکن است فقط به چیزهایی گوش کنید که شما با خودتان می گویید ، واگویه هایی که با خودتان تکرار میکنید و بعد متوجه میشوید که می توانید یا نمیتوانید رفتار خود را به نحوی انجام دهید که دیگران را تحت تاثیر خودتان قرار دهید. 

واقعاً چرا اینطور است که ما دائماً به خودمان می گوییم که ما به قدر کفایت خوب یا عالی نیستیم ؟ قدرتمند نیستیم ؟ باهوش و با درایت نیستیم؟
این باورهای محدود کننده از طریق روند و عادتهای مخرب تعریف شده ی زندگی و توسط خودمان، ایجاد و جذب می شوند . ولی آیا میتوانید حدس بزنید که اینها چه هستند؟ بله!!! همگی نتیجه افکارمان هستند. 
 

تنها کسی که شما را از فرصت های بی شمار و پیش رویتان در زندگی دور نگه می دارد، خود شمایید!!!

عزت نفس چیزی است که شما با افکار خود ایجاد می کنید و خبر خوب این است که می توانید افکار خود را تغییر دهید. با کمک خود هیپنوتیزم شما می توانید به ذهن بسیار ژرف و عمیق تان دسترسی پیدا کنید و تغییراتی را در افکار خود ایجاد کنید که به شما کمک می کند زندگی تان را آنگونه که واقعاً شایسته آن هستید، بسازید و از آن لذت ببرید.

تصور کنید با کمک خودهیپنوتیزم، این علم اسرارآمیز و بسیار کاربردی ، چه درهایی به روی شما باز خواهد شد؛

  1. مهمتر از هر چیز شما را با خودتان آشتی میدهد و دوست واقعی خودتان می شوید!
  2. شما را قادر میسازد دست از هر گونه قضاوت و شماتت خویشتن بردارید!
  3. زندگی بدون ترس و محدودیت را به شما می آموزد!

این فایل صوتی خودهیپنوتیزم یک حالت طبیعی از تمرکز متمرکز بر روی خود است و براحتی میتوانید با افزایش عزت نقس ، برنامه ریزی های ذهنی و بسیار مثبت خود را برای داشتن یک حال خوب و زندگی فوق العاده بی نظیر انجام دهید و از دستیابی به اهداف تان لذت ببرید.

عزت نفس خوب این نیست که ما ارزش خودمان را به خاطر دستاوردها، درآمد ها و یا کسب هر جنبه ی دیگری از زندگی بدست آوریم. بلکه بیشتر بخاطر کمک دادن به خودمان برای رشد و شکوفایی بیشتر است.

این فایل صوتی خود هیپنوتیزم با استفاده از تکنیک های مختلف هیپنوتراپی پیشرفته به شما کمک می کند تغییرات مثبت در سطح ناخودآگاه ایجاد کنید تا بتوانید عزت نفس خودتان را به نحوی افزایش دهید تا کیفیت زندگی شما را به طرزی شگفت آور افزایش دهد.

به نقل از فیلسوف فقید ، افلاطون : نخستین و بالاترین پیروزی، تسلط بر خویش است.

 

برای دانلود کلیک کنید