نسخه جدید 2017 نرم افزار قدرتمند شطرنج هودینی Houdini 6 Pro

- نسخه جدید 2017 نرم افزار قدرتمند شطرنج هودینی Houdini 6 Pro

نسخه جدید 2017 نرم افزار قدرتمند شطرنج هودینی Houdini 6 Pro

Houdini 6 Pro

نرم افزار قدرتمند شطرنج هودینی 6

نسخه 64 بیتی و 32 بیتی

نسخه اورجینال

محصول چس بیس 2017

همراه با سریال نامبر و فعال ساز دائمی و کتاب 2017 و دیتابیس 2017ونسخه کامل انجین های هودینی 6- هودینی 6.02 نسخه پرو و استاندارد

+فیلم آموزش فارسی روش فعال سازی

انتشار نسخه قبلی (هودینی 5)   تقریبا سه سال طول کشید – اما این صبر قطعا ارزش آن را داشته است! هودینی 6 به ارمغان می آورد یک موتور شاداب وبا طراوت و تقویت شده در صفحه شطرنج  60 واحد درجه قوی تر از هودینی 5! این نشان دهنده یک جهش عملا غیر قابل تصور در قدرت بازی با استانداردهای امروزاست، و یک برنامه نویس رابرت هودارت تنها قادر به دستیابی به اجرای طیف وسیعی از تکنیک ها و ایده های جدید بود.

یک عامل تعیین کننده در اینجا تابع ارزیابی به طور کامل دوباره طراحی شده است که مسترد شده است به امنیت بهتر شاه و مهره ها در بازی. سبک بازی منحصر به فرد هودینی در نتیجه ترکیبی حیله گری از ایده های بازی تهاجمی و درک موقعیت و استراتژیک سالم است. تجزیه و تحلیل با هودینی 6  هیجان انگیز است مجموعهای گسترده از ایده های آن می آید  – این برنامه دارای تمام نشانه های خلاقیت لجام گسیخته است. 

با وجود تمام پیشرفت های فنی دقیق، هودینی سبک خلاق و تخیلی خود را از بازی نگه داشته است،  هودینی ارائه تعجب پس از تعجب با منابع پنهان است. شما مطمئنا می توانید با استفاده از این آخرین نسخه از جادوگر واقعی در میان برنامه های شطرنج به جلو نگاه کنید!

هودینی 6 در حال حاضر در آنالیز به طور قابل توجهی عمیق تر از قبل است. آنالیز دقیق و بزرگ در هر مرحله از بازی، اما به ویژه در آخربازی . برای بهترین بازی در آخر بازی، هودینی جدید همچنان به حمایت از SYZYGY جداول پایه آخربازی، که هم اکنون می توانید با جداول نالیموف ترکیب شود برای پیدا کردن کوتاهترین مسیر ماتی.

هودینی جدید بهتر از قبل بر روی سخت افزار با چندین هسته پردازنده. تا 128 هسته و 128 گیگابایت رم  پشتیبانی می شود.

تمام ویژگی های عمده از نسخه های قبلی هودینی هنوز هم در دسترس هستند: تجزیه و تحلیل چند PV با آستانه ارزیابی تعریف پذیر توسط کاربر، پشتیبانی Chess960 و هش مداوم(صرفه جویی در نتایج تجزیه و تحلیل به یک فایل دیسک برای استفاده مجدد بعد).  حالت تاکتیکی منحصر به فرد به روز شده است و در حال حاضر قوی تر از همیشه برای پیدا کردن راه حل های تاکتیکی در موقعیت.

  • نرم افزار هودینی 6 ( قادر به حمایت از 128 هسته و 128 گیگابایت رم. انتخاب مناسب برای کاربران با قدرت بالا و بی پایان، سخت افزار با کارایی بالا.)

  • آخرین رابط  برنامه فریتز15

  • دسترسی آنلاین به بزرگترین بانک اطلاعاتی جهان تجزیه و تحلیل، “اجازه دهید بررسی کنید”، با بیش از 200 میلیون موقعیت عمیقا تجزیه و تحلیل (6 ماه

 

  • کتاب 2017

  • دیتابیس 2017

  • فعال ساز جدید دائمی 2017


فیلم آموزش کامل فارسی روش نصب وفعال سازی هودینی 6

برای دانلود کلیک کنید