دانلود پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , رندر و 3d

- دانلود پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , رندر و 3d

دانلود پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , رندر و 3d

دانلود پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , رندر و 3d

دانلود پروژه آماده دانشکده هنر و معماری شامل پلان , سایت پلان , نما , برش , رندر و تری دی

پروژه آماده و کامل طراحی دانشکده هنر و معماری طرح معماری 2 شامل پلان طبقات دانشکده معماری dwg ، نماها ، مقاطع و برش‌ها ، سایت پلان دانشکده معماری که بصورت فایل‌های اتوکدی بوده ، فایل تری دی 3d اسکچاپ sketchup به همراه فایل سه بعدی کانسپت دانشکده هنر و معماری ، رندرهای با کیفیت بالا ، شیت بندی‌های حرفه‌ای ، برنامه فیزیکی و ریز فضاهای دانشکده معماری ، تحلیل سایت و بررسی یک نمونه موردی خارجی دانشکده معماری در قالب سه شیت حرفه‌ای می‌باشد که برای شما عزیزان در معمار یار آماده نموده‌ایم.

دانلود پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , رندر و 3d

این پروژه شامل سه شیت حرفه‌ای می‌باشد که در شیت اول به بررسی پلان طبقات پرداخته شده و در شیت دوم ، نماها ، مقاطع و برش‌ها به همراه رندرهای دانشکده به تصویر کشیده شده‌اند. سایت پلان پروژه کامل دانشکده هنر و معماری نیز در شیت سوم جای گرفته است.

رندرهای با کیفیت همراه با فضاسازی‌های خوب و طراحی خلاقانه و هوشمندانه پلان دانشکده با کمترین فضای پرتی از ویژگی‌های بارز این پروژه بشمار می‌آید. علاوه بر موارد بیان شده ، آنچه که این پروژه را از دیگر پروژه‌ها متمایز می‌سازد ، تحلیل سایت ، تجزیه و تحلیل یک نمونه موردی خارجی مرتبط با موضوع در قالب سه شیت حرفه‌ای و برنامه فیزیکی با ارائه کامل تمام ریز فضاها همراه با تعداد و متراژ آنهاست که با تهیه این پروژه ، به تمام موارد بیان شده دسترسی خواهید داشت.

پلان دانشکده هنر و معماری

معرفی کانسپت دانشکده هنر و معماری

کانسپت دانشکده معماری همانگونه که در تصویر ذیل نیز مشخص است ، از ترکیب دو فرم گونیا شکل تشکیل شده که این دو فرم توسط یک پل ارتباطی در طبقات به یکدیگر اتصال می‌یابند. دو حیاط مرکزی پدید آمده نیز ، محلی برای گردهمایی دانشجویان ، بحث‌های درسی و آموزشی و نیز فضایی برای استراحت است. ورودی دوم به داخل محوطه دانشکده نیز ، از زیر پل ارتباطی دو فرم به یکدیگر صورت می‌پذیرد. همچنین لازم به ذکر است که این پل بصورت شیشه‌ای با سیستم خرپایی طراحی گردیده تا صرفا جنبه ارتباطی نداشته و افراد هنگام عبور از آن ، به داخل محوطه نیز دید داشته باشند.

کانسپت دانشکده معماری

مدارک و پلان دانشکده هنر و معماری

مدارک و پلان دانشکده معماری طرح معماری 2 شامل فایل‌های اتوکدی dwg ، فایل سه بعدی (تری دی 3d) ، رندر و شیت بندی به شرح زیر است:

  • پلان زیرزمین و تاسیسات مبلمان شده
  • پلان طبقه همکف مبلمان شده
  • پلان طبقه اول مبلمان شده
  • پلان طبقه دوم مبلمان شده
  • سایت پلان دانشکده هنر و معماری
  • برش A – A
  • برش B – B
  • نما (4 عدد)
  • فایل تری دی 3d قابل ویرایش دانشکده به همراه فایل سه بعدی قابل ویرایش کانسپت دانشکده (sketchup)
  • رندرهای با کیفیت بالا
  • شیت بندی‌های حرفه‌ای پروژه
  • تحلیل سایت دانشکده معماری
  • بررسی و تجزیه و تحلیل یک نمونه موردی خارجی دانشکده معماری در قالب سه شیت حرفه‌ای
  • برنامه فیزیکی پروژه شامل تمام ریز فضاها به همراه تعداد و متراژ هر یک

برش B – B دانشکده معماری با اعمال تمام ریز جزئیات

نمایی نزدیک از برش B – B دانشکده هنر و معماری با اعمال تمام ریز جزئیات

نمای دانشکده معماری

ریز فضاهای دانشکده هنر و معماری

کلاس تئوری – آتلیه معماری – سالن ژوژمان – سمینار – کارگاه حجم و ماکت – کارگاه کار گروهی – لابراتوار زبان – گالری ثابت نمایشگاهی – سایت کامپیوتر – کتابخانه – آرشیو معماری – انتشارات – فروشگاه – آمفی تئاتر – بوفه – ریاست – معاونت – منشی – جلسات – امور اداری – امور مالی – امور فارغ التحصیلی – حراست – آموزش – بایگانی – آبدارخانه – استراحت اساتید – اتاق اساتید – سرویس بهداشتی – تاسیسات – انبار

دانلود پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , رندر و 3d

قسمتی از نما – برش دانشکده هنر و معماری

رندر داخلی از فضای پل ارتباطی بین دو فرم دانشکده معماری

»» توجه: با خرید پروژه کامل طراحی دانشکده معماری , پلان , نما , مقطع , رندر و 3d تمام ریز فضاهای بیان شده به همراه کلیه مدارک و برنامه فیزیکی به انضمام تحلیل سایت پروژه و بررسی و تجزیه و تحلیل یک نمونه موردی خارجی دانشکده معماری در قالب سه شیت حرفه‌ای ، با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

برای دانلود کلیک کنید