دانلود سورس کد پروژه الگوریتم جستجوی آاستار برای مسیریابی Astar Search Algorithm به زبان متلب با نمایش گرافیکی نقشه

- دانلود سورس کد پروژه الگوریتم جستجوی آاستار برای مسیریابی Astar Search Algorithm به زبان متلب با نمایش گرافیکی نقشه

دانلود سورس کد پروژه الگوریتم جستجوی آاستار برای مسیریابی Astar Search Algorithm به زبان متلب با نمایش گرافیکی نقشه

دانلود کد برنامه نویسی شبیه سازی الگوریتم جسجتوی آ.استار برای یافتن مسیر بین دو نقطه در یک نقشه ی شبکه ای Grid

 

موضوع پروژه: سورس کد برنامه الگوریتم A* پیاده سازی الگوریتم جستجو بر روی یک نقشه و زبان برنامه نویسی مطلب

 

زبان برنامه نویسی: متلب MATLAB

محیط برنامه نویسی: Mathworks MATLAB

توضیحات کد:

Can handle any heigth and width of occupancy grid? YES
Possible to specify multiple goal nodes? YES.
Fast and efficient? YES.
Possible to specify connecting distance to other nodes? YES (in other words the algorithm is not restriced to 8-directions)
There are no nested functions, subfunctions, plotters, or any other mess in the actual pathfinder script.
Algorithm has simple inputs: An occupancy grid. A goal Matrix, the start node and preffered connecting distance.

مترجم گوگل:می توانید هر heigth و عرض شبکه اشغال اداره کند؟ بله
ممکن است برای مشخص گره هدف های متعدد؟ بله.
سریع و کارآمد؟ بله.
ممکن است برای مشخص اتصال از راه دور به گره های دیگر؟ بله (به عبارت دیگر این الگوریتم است که 8-جهت restriced نیست)
هیچ توابع تو در تو، subfunctions، پلاتر، و یا هر ظروف سرباز یا مسافر دیگر در اسکریپت جاده صاف واقعی وجود دارد.
الگوریتم دارای ورودی های ساده: یک شبکه اشغال. یک ماتریس هدف، گره شروع و preffered فاصله اتصال.

توضیحات الگوریتم *A از ویکی پدیا:

در علوم کامپیوتر، الگوریتم A* یک الگوریتم کامپیوتری است که به طور وسیع در پیمایش گراف و یافتن مسیر بین دو نقطه که گره نامیده می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت عملکرد و دقت بالای این الگوریتم استفاده گسترده‌ای از آن می‌شود. پیتر ای هارت (به انگلیسی: Peter E. Hart)، نیلز نیلسون (به انگلیسی: Nils Nilsson) و برترام رافائل (به انگلیسی: Bertram Raphael) اولین کسانی بودند که آن را در سال ۱۹۶۸ میلادی شرح دادند. این الگوریتم درواقع تعمیمی از الگوریتم دیکسترا می‌باشد. A* با استفاده از آروین(heuristic) عملکرد بهتری نسبت به زمان به دست می‌آورد

نمونه تصاویر خروجی:

 ویژگی های این برنامه:

1. تعیین نقاط شروع و هدف در کد Goal, Start

2. تنظیم نقشه در کد با استفاده از تعیین نقاط Map

3. مسیر یابی با الگوریتم موثر آ.استار

4. نمایش خروجی به صورت گرافیکی در متلب

5. توضیحات بلوکی کد اصلی به زبان انگلیسی

آنچه تحویل داده می شود:

1. کد برنامه قابل اجرا در متلب  – خروجی طبق تصویر نمونه آورده شده (این برنامه درMatlab R2014a تست شده و 100 درصد به صورت تضمینی قابل اجرا می باشد)

در صورتی که بخواهید می توانیم با قیمتی مناسب داکیومنت توضیحات این پروژه را تهیه کرده و تقدیم نماییم.

مناسب برای دانشجویان کارشناسی (لیسانس) و کاردانی و کارشناسی ارشد

 می توان به عنوان پروژه دروس کارشناسی یا کاردانی یا کارشناسی ارشد، دروسی مانند شبیه سازی کامپیوتری ، شبیه سازی پیشرفته ، شبیه سازی و مدل سازی رایانه ای ،هوش مصنوعی، طراحی الگوریتم، الگوریتم پیشرفته، ساختمان داده، Artificial Intelligence

 پس از خرید از درگاه امن بانکی، لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود

توجه توجه توجه: هرگونه کپی برداری و فروش فایل های فروشگاه برکت الکترونیک (به آدرس ebarkat.ir یا codes.sellfile.ir) در فروشگاه های دیگر شرعاً حرام است، تمامی فایل ها و پروژه های موجود در فروشگاه، توسط ما اجرا و پیاده سازی و یا از منابع معتبر زبان اصلی جمع آوری شده اند و دارای حق کپی رایت اسلامی می باشند.

از پایین همین صفحه (بخش پرداخت و دانلود) می توانید این پروژه را خریداری و دانلود نمایید.

کد محصول 30359

برای دانلود کلیک کنید